Arbeids- og kompetanseområde
Eg er utdanna pedagog (Ph.D) og har mine arbeids- og kompetanseområder innan allmenn pedagogikk, didaktikk, praktisk pedagogikk, spesialpedagogikk samt profesjons- og yrkespedagogikk. Eg har grunnutdanning som sjukepleiar og mitt faglege, pedagogiske fundament tar særleg utgangspunkt i mellommenneskjelege aspekt, etikk og livskvalitetsperspektiv i utdanning- og opplæring.
Eg har lang arbeidserfaring frå den videregåande skulen der eg har undervist i både studieforberedande og yrkesforberedande fag. Hovedinteressene mine er barn og unge si likeverd og rettferd til deltaking, danning og demokratisk inkludering, særleg med vekt på sosial ulikskap og forebyggjing av marginalisering.
Innan HVL er arbeidsområda mine knytt til pedagogikk og spesialpedagogikk i GLU og PPU, Master i didaktiske praksisar, samt mastergradsrettleiing.
Underviser i
- Pedagogikk
- Praktisk pedagogikk
- Spesialpedagogikk
- Didaktikk
- Kritisk demokratisk danning
Forskar på
- Pedagogisk utviklingsarbeid
- Demokrati og danning
Forskargrupper
- PedLab
- COMPETE
- MDIP501F, Refleksiv profesjonsleiing innan yrkesdidaktisk arbeid, 24/25
- MDIP503, Didaktiske praksisar, 24/25, emneansvarlig
- MGBPE101, Pedagogikk og elevkunnskap, emne 1 - Lærarrolla og elevane si læring og utvikling, 24/25
- MGUPE101, Pedagogikk og elevkunnskap, emne 1 - Lærarrolla og elevane si læring og utvikling, 24/25
- MGUPP501, Profesjonsretta pedagogikk 2, emne 1 - Metode og vitskapsteori i profesjonsretta pedagogikk, 24/25
- MGUSP501, Spesialpedagogikk 2, emne 1 - Design av masterprosjekt, 24/25
- MGUSP550, Spesialpedagogikk 2, emne 2 - Masteroppgåve, 24/25
- MGUUV101, Utdanningsval, 24/25
- MPUV505, Utdanningsforsking i praksis, 24/25
- MPUV550A, Spesialpedagogikk - Masteroppgåve, 24/25
- PPUA306, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 24/25
Publikasjonar
-
Ikke tilbake til - men fremdeles også penn og papir!
-
How can degrowth be a powerful driver for educational change – Seen from a Nordic point of view?
-
Cooperation on Temporal Logics: Navigation Challenges and Requirements between Teachers and Teacher Education
-
The Capability Approach (CA)-A Promising Foundation for Education and Sustainable Development?
-
Med norsk, matematikk og engelsk mot konspirasjonsteoriar