Førsteamanuensis

Åshild Berg-Brekkhus

Arbeids- og kompetanseområde

Eg er utdanna pedagog (Ph.D) og har mine arbeids- og kompetanseområder innan allmenn pedagogikk, didaktikk, praktisk pedagogikk, spesialpedagogikk samt profesjons- og yrkespedagogikk. Eg har grunnutdanning som sjukepleiar og mitt faglege, pedagogiske fundament tar særleg utgangspunkt i mellommenneskjelege aspekt, etikk og livskvalitetsperspektiv i utdanning- og opplæring. 

Eg har lang arbeidserfaring frå den videregåande skulen der eg har undervist i både studieforberedande og yrkesforberedande fag. Hovedinteressene mine er barn og unge si likeverd og rettferd til deltaking, danning og demokratisk inkludering, særleg med vekt på sosial ulikskap og forebyggjing av marginalisering. 

Innan HVL er arbeidsområda mine knytt til pedagogikk og spesialpedagogikk i GLU og PPU, Master i didaktiske praksisar, samt mastergradsrettleiing.  

Underviser i 

  • Pedagogikk
  • Praktisk pedagogikk
  • Spesialpedagogikk
  • Didaktikk
  • Kritisk demokratisk danning


Forskar på 

  • Pedagogisk utviklingsarbeid 
  • Demokrati og danning 


Forskargrupper

  • PedLab
  • COMPETE
Underviser i
  • MDIP501F, Refleksiv profesjonsleiing innan yrkesdidaktisk arbeid, 24/25
  • MDIP503, Didaktiske praksisar, 24/25, emneansvarlig
  • MGBPE101, Pedagogikk og elevkunnskap, emne 1 - Lærarrolla og elevane si læring og utvikling, 24/25
  • MGUPE101, Pedagogikk og elevkunnskap, emne 1 - Lærarrolla og elevane si læring og utvikling, 24/25
  • MGUPP501, Profesjonsretta pedagogikk 2, emne 1 - Metode og vitskapsteori i profesjonsretta pedagogikk, 24/25
  • MGUSP501, Spesialpedagogikk 2, emne 1 - Design av masterprosjekt, 24/25
  • MGUSP550, Spesialpedagogikk 2, emne 2 - Masteroppgåve, 24/25
  • MGUUV101, Utdanningsval, 24/25
  • MPUV505, Utdanningsforsking i praksis, 24/25
  • MPUV550A, Spesialpedagogikk - Masteroppgåve, 24/25
  • PPUA306, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 24/25

Publikasjonar

  • Ikke tilbake til - men fremdeles også penn og papir!

    Åshild Berg-Brekkhus (2024)
  • How can degrowth be a powerful driver for educational change – Seen from a Nordic point of view?

    Åshild Berg-Brekkhus, Tobias Christoph Werler (2024)
  • Cooperation on Temporal Logics: Navigation Challenges and Requirements between Teachers and Teacher Education

    Tobias Christoph Werler, Åshild Berg-Brekkhus (2024)
  • The Capability Approach (CA)-A Promising Foundation for Education and Sustainable Development?

    Åshild Berg-Brekkhus (2024)
  • Med norsk, matematikk og engelsk mot konspirasjonsteoriar

    Kjellrun Hiis Hauge, Kjersti Maria Rongen Breivega, Hege Emma Rimmereide, Inger Elin Lilland, Åshild Berg-Brekkhus (2024)
Vis alle
Laster...