- MDIP550G, Masteroppgåve - Matematikk/Naturfag, 24/25
- MGBBNM550, Begynnaropplæring i norsk og matematikk 4 - Masteroppgåve, 24/25
- MGBMA401, Matematikk 2, emne 2 - Matematikklæraren som forskar, 24/25
- MGBMA501, Matematikk 3, emne 1 - Matematikkdidaktikk i praksisfeltet, 24/25
- MGBMA550, Matematikk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- MGUMA401, Matematikk 2, emne 2 - Problemløysing og handlingskompetanse i matematikk, 24/25
- MGUMA501, Matematikk 3, emne 1 - Matematikkdidaktikk i praksisfeltet, 24/25
- MGUMAT402, Matematikk 2, emne 2 - Problemløysing og handlingskompetanse i matematikk, 24/25
Publikasjonar
-
Emerging themes that can characterise preservice mathematics teachers’ writings in an algebraic thinking workshop? Paradoxes and learning potentials
-
A tool for authentic assessment? Preservice teachers’ initial learning to teach mathematical modelling in a school setting
-
A case of improvisation in mathematics teacher education
-
Rettferdig undervisning?
-
Authentic assessment – preservice teachers’ learning and teaching mathematical modelling in a school setting
Laster...