Arbeids- og kompetanseområde

Arbeidsfeltet mitt er språkdidaktikk, språk(opp)læring og språkforvaltning generelt, og mindretalsspråkopplæring og mindretalsspråkforvaltning spesielt. Dette feltet tek opp i seg disiplinar som språksosiologi, sosiolingvistikk, literacy, språkhistorie og grammatikk. Dessutan er eg interessert metodologiske spørsmål, særleg om tekst- og dokumentanalyse. 



Underviser i

  • MGB/MGUNO 502 Språk og språkdidaktikk (4GLU, master) 
  • MGB/MGUNO 503 Prosjektførebuande emne (4GLU, master)
  • MGB/MGUNO 550 Masteroppgåveemnet (5GLU, master)
  • Språklege, språkdidaktiske, metodiske og vitskapsteoretiske tema på kvart emne


Forskar på

  • Språkpolitikk og språkforvaltning
  • Språkdidaktikk
  • Språk og skrift i barnehagen


Forskargrupper

Underviser i
  • MGBNO401, Norsk 2, emne 2 - Språk, kultur og litteratur 2, 24/25, emneansvarlig
  • MGUNO502, Norsk 3, emne 2 - Språk og språkdidaktikk, 24/25, emneansvarlig
  • MGUNO503, Norsk 3, emne 3 - Prosjektførebuande emne, 24/25
  • MGUNO550, Norsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25, emneansvarlig
  • NOB801N, Norsk 1, emne 1 - Norsk i begynnaropplæringa, 24/25

Publikasjonar

  • An ethnographic study on Nynorsk in Norwegian kindergartens: Findings and challenges

    Eli Bjørhusdal, Jorunn Simonsen Thingnes (2024)
  • Lingvistiske landskap som vilkår for tidleg literacy

    Eli Bjørhusdal (2024)
  • Language policy on the ground in Norwegian kindergartens

    Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl, Jorunn Simonsen Thingnes (2024)
  • Målkvinna frå Observatoriegaten. (Aasta Hansteen 200 år)

    Eli Bjørhusdal (2024)
  • Om språk- og tekstkvardagen i barnehagen:  Funn frå Multilit

    Gudrun Kløve Juuhl, Eli Bjørhusdal, Jorunn Simonsen Thingnes (2023)
Vis alle
Laster...