Arbeids- og kompetanseområde
Eg har arbeidd ved Høgskulen på Vestlandet (tidlegare Høgskulen i Sogn og Fjordane) sidan 2010, frå hausten 2017 som førsteamanuensis. Eg er for tida postdoktor i eit stort forskingsprosjekt som undersøkjer effekter av ein intervensjon med meir fysisk aktivitet i barnehagen. Hovudfokuset for mitt forskingsarbeid er effektane av fysisk aktivitet på kognitive funksjonar og sosio-emosjonell utvikling.
Underviser i
- Fysisk aktivitet i barnehage og skule
- Fysisk aktivitet og kognitiv funksjon
- Kroppsøvingsdidaktikk
Forskar på
- Fysisk aktivitet i barnehagen
- Fysisk aktivitet i skulen
- Effektar av fysisk aktivitet på kognitiv og sosio-emosjonell utvikling
Forskargrupper
- BIDR211, Førebyggjande fysisk aktivitet, 24/25
- BIDR213, Folkehelsearbeid, 24/25
- FYS801, Fysisk aktiv leik i barnehagen , 24/25, emneansvarlig
- MIDR401, Perspektiv på bevegelse , 24/25
- MIDR550, Masteroppgåve i idrettsvitskap, 24/25
- PHD950, Avhandling, 24/25
Publikasjonar
-
Active Learning Norwegian Preschool(er)s (ACTNOW) – Design of a Cluster Randomized Controlled Trial of Staff Professional Development to Promote Physical Activity, Motor Skills, and Cognition in Preschoolers [Study protocol]
-
Effects of the Active Smarter Kids (ASK) Physical Activity Schoolbased Intervention on Executive Functions: A Cluster-Randomized Controlled Trial
-
Indices of physical activity, executive function, and academic performance among 10-year-old schoolchildren : cross-sectional, prospective, and intervention findings from The Active Smarter Kids (ASK) school-based cluster-randomized controlled trial
-
Executive functions do not mediate prospective relations between indices of physical activity and academic performance: The Active Smarter Kids (ASK) study
-
Relationships between physical activity, sedentary time, aerobic fitness, motor skills and executive function and academic performance in children
Laster...