Arbeids- og kompetanseområde
Eg har arbeidd ved Høgskulen på Vestlandet (tidlegare Høgskulen i Sogn og Fjordane) sidan 2010, frå hausten 2017 som førsteamanuensis. Eg er involvert i to store forskings- og utviklingarbeid i barnehagen, Active Learning Norwegian Prescool(er)s (ACTNOW) og Move-play-explore in early childhood education (MoveEarly).
Underviser i
- Fysisk aktivitet i barnehage og skule
- Fysisk aktivitet, motorikk, kognisjon
Forskar på
- Fysisk aktivitet i barnehagen
- Fysisk aktivitet i skulen
- Effektar av fysisk aktivitet på kognitiv og sosio-emosjonell utvikling
- Kompetanseutviklingstiltak for tilsette i barnehagen
Forskargrupper
- BIDR211, Førebyggjande fysisk aktivitet, 24/25
- BIDR213, Folkehelsearbeid, 24/25
- FYS801, Fysisk aktiv leik i barnehagen , 24/25, emneansvarlig
- MIDR401, Perspektiv på bevegelse , 24/25
- MIDR550, Masteroppgåve i idrettsvitskap, 24/25
- PHD902, Vitskapsteori, etikk og akademisk tekstarbeid, 24/25
- PHD950, Avhandling, 24/25
Publikasjonar
-
Effects of preschool staff professional development in physical activity on self-regulation, executive function and early academic learning in 3–5-year-old children: The active learning Norwegian preschool(er)s (ACTNOW) cluster-randomized controlled trial
-
The sleep and activity database for the early years (SADEY) study: design and methods
-
Optimal levels of sleep, sedentary behaviour, and physical activity needed to support cognitive function in children of the early years
-
Effects of a staff-led multicomponent physical activity intervention on preschooler's fundamental motor skills and physical fitness: The ACTNOW cluster-randomized controlled trial
-
Effects of a staff physical activity professional development intervention on preschoolers' mental health and self-regulation: The active learning Norwegian Preschool(er)s (ACTNOW) cluster randomised controlled trial
Laster...