Arbeids- og kompetanseområde
Underviser i- Veilederutdanning for praksislærere
- Master i Undervisningsvitenskap (MAUND)
- Grunnskolelærerutdanningen (GLU 1-7 og 5-10)
Forskar på
- Profesjonsidentitet for nye lærerutdannere
- FLKI851, Profesjonsretta rettleiarutdanning for praksislærarar i barnehage og/eller skole, emne 1, 24/25
- FLKI852, Profesjonsretta rettleiarutdanning for praksislærarar i barnehage og/eller skole, emne 2, 24/25
- GUPEL312N, Utvikling av læraren si profesjonelle rolle og identitet, 24/25, emneansvarlig
- GUPEL412, Bacheloroppgåve, vitskapsteori og forskingsmetode, 24/25
- MGUPE301, Pedagogikk og elevkunnskap, emne 3 - Den profesjonelle lærar, 24/25
- VEI801, Profesjonsretta rettleiarutdanning, rettleiing i barnehage og skule, grunnemne, 24/25, emneansvarlig
- VEI802, Profesjonskvalifisering: rettleiing av studentar og nyutdanna lærarar i barnehage og skule, 24/25, emneansvarlig
- VEI803, Profesjonsrettleiing: prosessrettleiing for kvalitetsutvikling i barnehage og skule, 24/25, emneansvarlig
Publikasjonar
-
Veien gjennom et fokusgruppeintervju, med forskningsloggen som hjelpemiddel
-
Støtte og utvikling i jobben som ny lærerutdanner i Norge
-
Profesjonsrettet praksislærerutdanning Informasjon, innspill, samtale og organisering
-
What attitudes and assumptions do the practice teachers bring into their mentoring studies?
-
Research and development and new teacher educators in Norway
Laster...