Førstelektor

Ketil Langørgen

Arbeids- og kompetanseområde

Underviser i
  • Veilederutdanning for praksislærere
  • Master i Undervisningsvitenskap (MAUND)
  • Grunnskolelærerutdanningen (GLU 1-7 og 5-10)

Forskar på
  • Profesjonsidentitet for nye lærerutdannere

Underviser i
  • FLKI851, Profesjonsretta rettleiarutdanning for praksislærarar i barnehage og/eller skole, emne 1, 24/25
  • FLKI852, Profesjonsretta rettleiarutdanning for praksislærarar i barnehage og/eller skole, emne 2, 24/25
  • GUPEL312N, Utvikling av læraren si profesjonelle rolle og identitet, 24/25, emneansvarlig
  • GUPEL412, Bacheloroppgåve, vitskapsteori og forskingsmetode, 24/25
  • MGUPE301, Pedagogikk og elevkunnskap, emne 3 - Den profesjonelle lærar, 24/25
  • VEI801, Profesjonsretta rettleiarutdanning, rettleiing i barnehage og skule, grunnemne, 24/25, emneansvarlig
  • VEI802, Profesjonskvalifisering: rettleiing av studentar og nyutdanna lærarar i barnehage og skule, 24/25, emneansvarlig
  • VEI803, Profesjonsrettleiing: prosessrettleiing for kvalitetsutvikling i barnehage og skule, 24/25, emneansvarlig

Publikasjonar

  • Veien gjennom et fokusgruppeintervju, med forskningsloggen som hjelpemiddel

    Siv Yndestad Borgen, Ketil Langørgen (2024)
  • Støtte og utvikling i jobben som ny lærerutdanner i Norge

    Ketil Langørgen, Kari Smith (2018)
  • Profesjonsrettet praksislærerutdanning Informasjon, innspill, samtale og organisering

    Siv Kristin Yndestad Borgen, Ketil Langørgen (2017)
  • What attitudes and assumptions do the practice teachers bring into their mentoring studies?

    Jessica Vogt, Ketil Langørgen, Siv Kristin Yndestad Borgen (2017)
  • Research and development and new teacher educators in Norway

    Ketil Langørgen, Solveig Kalgraf (2017)
Vis alle
Laster...