Arbeids- og kompetanseområde
Liv Torunn Grindheim er ein av forskarane i BARNkunne - senter for barnehageforsking for ein meir rettvis og berekraftig verd for barna vår ,er leiar av forskargruppa Barnehagen som (ut)danningsarena, redaktør i tidsskriftet Nordisk barnehageforskning, og har arbeida i barnehagelærarutdanninga sidan 2005.
Forskinga hennar byggjer på barndomsosiologi, kultur-historisk tilnærming, filosofi og kritisk etnografi.
- Bærekraftig utdanning gjennom barns medverknad i BLU
- Master i barnehagekunnskap
- PhD902 Vitskapsteori, etikk og akademisk tekstarbeid
- NORBARN kurs 2 Ansvarleg leiing av kunnskapsutvikling - etablere endringsagentar
- Berekraftig utdanning i barnehage og barnehagelærarutdanning
- Vilkår for barns leik og utforsking
- Barn som borgarar
- Barnehagelærarprofesjonen
- Barnehagelærarutdanninga
Utvalde publikasjonar
-
Kvalitet i barnehagelærarutdanninga og profesjonell utvikling blant barnehagelærarutdannarar
-
Berekraftsspel
-
Conditions for sustainability, children´s belonging and agency in outdoor contexts
-
Making visible the invisible in the ECTE:Who is and what does the teacher educator in Early Childhood Teacher Education?
-
Brettspel som tilrettelegging for utdanning for berekraftig utvikling i barnehagen