Epost:
Send epost
Sogndal
Arbeids- og kompetanseområde
Er stipendiat i fysisk aktiv læring og tilsett som dagleg leiar ved Senter for fysisk aktiv læring (SEFAL) ved Høgskulen på Vestlandet. Forskingsinteresser spenner om pedagogikk og didaktikk med ei spesiell interesse for nasjonal og global utdanningspolitikk.
- Grunnskulelærarutdanning 1-7
- Grunnskulelærarutdanning 5-10
- Fysisk Aktiv Læring
- Bevegelse i skular
- Fysisk aktiv læring
- Didaktikk
- Pedagogikk
- Utdanningspolitikk
- Kroppsøving
Publikasjonar
-
Whole-school physical activity levels in primary and secondary schools - a descriptive case-study in real-world contexts
-
Finding the sweet spot of physically active learning: A need for co-ownership by public health and education
-
Introduction: Walking the Talk: Implementing Physically Active Learning and Whole School Physical Activity
-
Pupils’ experiences of affordances in school-based physical activity in Norway and Estonia
-
Pupils' experiences of affordances in school-based physical activity programs in Norway and Estonia.