- MGBBNM550, Begynnaropplæring i norsk og matematikk 4 - Masteroppgåve, 24/25
- MGBMA101, Matematikk 1, emne 1 - Byrjaropplæring i matematikk, 24/25
- MGBMA201, Matematikk 1, emne 2 - Den utforskande matematikklærar - med fokus på mellomtrinnet, 24/25
- MGBMA501, Matematikk 3, emne 1 - Matematikkdidaktikk i praksisfeltet, 24/25, emneansvarlig
- MGBMA503, Matematikk 3, emne 3 - Matematikkdidaktikk i forskingsfeltet, 24/25, emneansvarlig
- MGBMA550, Matematikk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- MGUMA501, Matematikk 3, emne 1 - Matematikkdidaktikk i praksisfeltet, 24/25
- MGUMA503, Matematikk 3, emne 3 - Matematikkdidaktikk i forskingsfeltet, 24/25
- MGUMA550, Matematikk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- PHD902, Vitskapsteori, etikk og akademisk tekstarbeid, 24/25
- PHD950, Avhandling, 24/25
Publikasjonar
-
Tegning som strategi i arbeid med matematiske utfordringer
-
Investigating the tensions that arise in a researcher-teacher collaboration when theory is to be translated into practice
-
Using roles and positions to foster explorative talk in mathematics
-
Kunnskapsløftet
-
Fysisk aktiv læring i matematikkundervisninga
Laster...