Arbeids- og kompetanseområde
Stipendiat ved doktorgradsprogrammet Studiar av danning og didaktiske praksisar, og tilsett ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag.
Ph.d.-prosjektet mitt er tilknytt Rehearsing Teaching Professionally (ReTPro) ved HVL. Forskinga mi rettar seg mot forståingar av demokratisk medborgarskap i ei praksis-basert lærarutdanning.
Medlem i forskarskolen PROFRES 2.0 - Nasjonal tverrfagleg og profesjonsretta forskarskole med fokus på tre område av velferdsstaten; velferd, utdanning og helse.
Publikasjonar
-
Demokratisk medborgerskap i en øvingsbasert lærerutdanning - Muligheter og utfordringer
-
Demokratisk medborgarskap i lærarutdanningspraksis: Moglegheiter, utfordringar og spørsmål i ei praksis-basert lærarutdanning
-
Norwegian pre-service teachers’ understanding of reflective rehearsals and democratic citizenship education: opportunities and challenges
-
Attention towards purposeful democratic citizenship education: Perspectives arising from pre-service teachers’ experiences
-
Lærarstudentar si forståing av demokratisk medborgarskapsundervising gjennom systematisk og reflektert øving i lærarutdanninga
Laster...