Arbeids- og kompetanseområde
Eg er statsvitar med doktorgrad frå Høgskulen på Vestlandet og Studiar av danning og didaktiske praksisar. Eg har ein mastergrad i Administrasjon og organisasjonsvitskap frå Universitetet i Bergen. Forskingsinteressene mine ligg innanfor barnehage, utdanning og offentleg politikk. Eg ser mellom anna på styrihng, organisering, leiing og politikkutforming.
Doktorgradsavhandlinga mi har tittelen "Reformering av norsk barnehagelærarutdanning - mellom nasjonale standardar og institusjonell fridom". Prosjektet handla om reformering og styring av høgare utdanning studert gjennom eit casestudie av reformeringa av barnehagelærarutdanninga av 2012. Prosjektet ser på politikkutforming, implementering og mottaking av reforma.
Underviser i
- Master i praktisk utdanningsvitenskap - MPUV502C - Kunnskapsleiing og profesjonsutvikling
- Master i praktisk utdanningsvitenskap - MPUV504 - Vitenskapsteori og metode
- Master i praktisk utdanningsvitenskap - MPUV503 - Undervisning og ledelse i en digital utdanningskontekst
- Master i praktisk utdanningsvitenskap - MPUV505 - Utdanningsforskning i praksis
- Master i praktisk utdanningsvitenskap - MPUV550 - Masteroppgave
- Master i organisasjon og ledelse - SA6-503 Utdanningspolitikk
- Master i Barnehagekunnskap - MBA513 Ledelse av kvalitetsutvikling i barnehagen
- LUB801 - Ledelse av utviklingsarbeid i barnehagen
Forskar på
- Kvalitet
- Barnehagelærarutdanning
- Policydesign
- Samfunnsfag
- Styring
- Politikk
- Høgare utdanning
- Organisasjon
- Administrasjon
- Utdanningsreformer
- Leiing
- Organisasjon
Forskargrupper
- LUB801, Leiing av utviklingsarbeid i barnehagen, 24/25
- MBAS513, Leiing av kvalitetsutvikling i barnehagen, 24/25
- MDIP504, Vitskapsteori og metode, 24/25
- MPUV502C, Leiing 2 - Kunnskapsleiing og profesjonsutvikling, 24/25
- MPUV503, Undervisning og leiing i ein digital utdanningskontekst , 24/25, emneansvarlig
- MPUV505, Utdanningsforsking i praksis, 24/25
- MPUV550C, Leiing - Masteroppgåve, 24/25
- SA6-503, Utdanningspolitikk, Høst 2024
Forskningsgrupper
Publikasjonar
-
Reformering av barnehagelærarutdanninga – mellom nasjonale standardar og institusjonell fridom
-
Studentar sitt syn på kvalitet i barnehagelærarutdanninga
-
Implementering av barnehagelærarutdanninga – om nasjonale standardar og lokalt arbeid
-
Reforming higher education through national curriculum regulations: the case of Norwegian kindergarten teacher education
-
Student motivation for social studies. Existential exploration or critical engagement.