Stipendiat

Synnøve Kvile

Arbeids- og kompetanseområde

Eg er høgskulelektor og Ph.D stipendiat i musikkpedagogikk. Doktorgradsprosjektet heiter "Troubling scales: a feminist posthumanist inquiry of child-music relations in everyday life" og er planlagt fullført i løpet av 2025. Ved HVL underviser eg i musikkpedagogikk og didaktikk, vitskapsteori og forskingsmetodar, akademisk skriving, samt barn- og barndomsforsking. Eg har også erfaring frå å undervise i piano, musikkteori, musikkhistorie, musikkfilosofi, band- og samspelsprosjekt, og eg har vore kordirigent for både barn- og vaksenkor. 

Saman med Mari Ystanes Fjeldstad og Runa Hestad Jenssen har eg oppretta nettverket "Postforsking i musikkpedagogikk". Dette er eit nettverk for dei som er interesserte i post-teoriar og post-metodologi. Med dette nettverket ønskjer vi å legge til rette for fagleg utvikling og fellesskap. Alle er hjarteleg velkomne til å delta i nettverket uavhengig av fagbakgrunn, ståstad, profesjon eller utdanning. Ta gjerne kontakt for meir informasjon. 

Underviser i
  • MKUF501D, Musikkfagleg profesjonsutvikling, 24/25
  • MKUF502D, Musikkdidaktiske og kunstfaglege arbeidsmåtar og forskingsformer, 24/25
  • MKUF503, Tverrkunstneriske uttrykk, 24/25
  • MKUF504, Vitskapsteori og metode, 24/25
  • MKUF550, Masteroppgåve, 24/25
  • PPUA306, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 24/25

Publikasjonar

  • Attuning to what's in/out of tune: from listening-as-usual to opening up more parts of the world to love in music education research and practice

    Synnøve Kvile, Karin Murris (2025)
  • Pushing Paradigms: Possibilities within Post-Theories and Post-Qualitative Inquiry in Music Education Research Practices

    Runa Hestad Jenssen, Synnøve Kvile, Gaute Storsve, Iselin Dagsdotter Sæterdal, Mari Ystanes Fjeldstad (2024)
  • Faglunsj med Karin Murris: The Posthuman Child

    Synnøve Kvile, Karin Murris (2024)
  • Pushing Paradigms - Possibilities within Post-Theories and Post-Qualitative Inquiry in Music Education Research Practices

    Mari Ystanes Fjeldstad, Gaute Storsve, Synnøve Kvile, Iselin Dagsdotter Sæterdal, Runa Hestad Jenssen (2024)
  • From the Bedroom to the Moon: Tuning into the Relations of Children and Music through Spacetimemattering

    Synnøve Kvile (2024)
Vis alle
Laster...