Arbeids- og kompetanseområde
Eg er høgskulelektor og Ph.D stipendiat i musikkpedagogikk. Doktorgradsprosjektet heiter "Troubling scales: a feminist posthumanist inquiry of child-music relations in everyday life" og er planlagt fullført i løpet av 2025. Ved HVL underviser eg i musikkpedagogikk og didaktikk, vitskapsteori og forskingsmetodar, akademisk skriving, samt barn- og barndomsforsking. Eg har også erfaring frå å undervise i piano, musikkteori, musikkhistorie, musikkfilosofi, band- og samspelsprosjekt, og eg har vore kordirigent for både barn- og vaksenkor.
Saman med Mari Ystanes Fjeldstad og Runa Hestad Jenssen har eg oppretta nettverket "Postforsking i musikkpedagogikk". Dette er eit nettverk for dei som er interesserte i post-teoriar og post-metodologi. Med dette nettverket ønskjer vi å legge til rette for fagleg utvikling og fellesskap. Alle er hjarteleg velkomne til å delta i nettverket uavhengig av fagbakgrunn, ståstad, profesjon eller utdanning. Ta gjerne kontakt for meir informasjon.
- MKUF501D, Musikkfagleg profesjonsutvikling, 24/25
- MKUF502D, Musikkdidaktiske og kunstfaglege arbeidsmåtar og forskingsformer, 24/25
- MKUF503, Tverrkunstneriske uttrykk, 24/25
- MKUF504, Vitskapsteori og metode, 24/25
- MKUF550, Masteroppgåve, 24/25
- PPUA306, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 24/25
Publikasjonar
-
Attuning to what's in/out of tune: from listening-as-usual to opening up more parts of the world to love in music education research and practice
-
Pushing Paradigms: Possibilities within Post-Theories and Post-Qualitative Inquiry in Music Education Research Practices
-
Faglunsj med Karin Murris: The Posthuman Child
-
Pushing Paradigms - Possibilities within Post-Theories and Post-Qualitative Inquiry in Music Education Research Practices
-
From the Bedroom to the Moon: Tuning into the Relations of Children and Music through Spacetimemattering