Førsteamanuensis

Thomas Arnesen

Arbeids- og kompetanseområde

Doktorgrad i pedagogikk (sluttfasen, ferdigstilt innan utgangen av 2020) Mastergrad i engelskdidaktikk (UiO) Hovudfag historie (UiB) Spesialfag (4.avdeling) juss: Flyktning- og menneskerettar Undervisingspraksis: Ungdomsskule (2 år) Vidaregåande skule (2 år, m.a. 50% av stillinga skuleåret 2017-18) Høgskule (13 år): PPU, Master IKT og læring, samfunnsfag/historie, engelsk, fagdidaktikk, pedagogikk Forskingspraksis frå to større NFR-prosjekt: Education, Curricula and Technology (ECT), Learning in the 21st Century (L21).



Underviser i
  • PPU
  • Master IKT og læring
  • Engelskdidaktikk
  • Samfunnsfag
  • PPU
  • Master IKT og læring
  • Engelskdidaktikk
  • Samfunnsfag

Forskar på
  • Learning in the 21st century: tilhøvet mellom skule og digitale praksisar utanfor skulen
  • Konsentrasjonsproblematikk i teknologitette miljø
  • Konsentrasjonsproblematikk nordisk samanlikning
  • Mixed Methods Reseach og metodologispørsmål
  • IKT og konsentrasjonsproblematikk
  • Samspelet mellom digitale praksisar og skule
  • Metodologiutvikling for Mixed Methods Research
  • Kausalitet i utdanningsforsking

Forskargrupper
Underviser i
  • PPUA305, Leiing av læreprosessar - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit individ- og gruppeperspektiv, 24/25
  • PPUA306, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 24/25, emneansvarlig

Publikasjonar

  • Microfoundations of Cultural Differences in the Classroom? A Comparison of Student Perceptions among Finnish-Speaking Finns, Swedish-Speaking Finns and Swedes

    Eyvind Elstad, Knut Andreas Abben Christophersen, Thomas Arnesen (2024)
  • A mixed-methods exploration of off-task use of educational technology in class: An affordance-based analysis of two quantitative studies and one qualitative study

    Thomas Arnesen (2022)
  • Exploring students’ explanations for off-task practices in an innovative learning environment (ILE) using a typology of agency as theoretical framework

    Thomas Arnesen, Trond Egil Arnesen, Eyvind Elstad (2020)
  • Comparing antecedents for Norwegian, Swedish, and Finnish youth’s agentic beliefs in informal learning

    Eyvind Elstad, Knut-Andreas Christophersen, Thomas Arnesen (2017)
  • 12.00 – 13.00: Panel discussion: Mixing methods or mixing it all up? Panel: Professor Kirsti Klette (ILS), Professor Leif Lahn (IPED), and Associate professor Trude Nilsen (ILS) from the University of Oslo, and PhD candidate Thomas Arnesen from the Western Norway University of Applied Sciences. Moderator: Associate professor Lisbeth M Brevik (ILS).

    Thomas Arnesen (2017)
Vis alle
Laster...