Førsteamanuensis

Michel Alexandre Cabot

Arbeids- og kompetanseområde

Underviser i
  • grammatikk
  • fonetikk
  • didaktikk
  • PPU fremmedspråkdidaktikk

Forskar på
  • skrivedidaktikk
  • feedback
  • grammatikk
  • IKT
  • out-of-school learning vs. in-school learning
  • process drama and oracy

Forskargrupper
Underviser i
  • MGBEN301, Engelsk 2, emne 1 - Mangfald i språk, tekst og kultur , 24/25
  • MGBEN401, Engelsk 2, emne 2 - Kommunikasjon i språk, litteratur og kultur, 24/25
  • MGUEN101, Engelsk 1, emne 1 - Engelsk språk, litteratur og tekstkunnskap med fagdidaktikk 1, 24/25
  • MGUEN201, Engelsk 1, emne 2 - Engelsk språk, litteratur og kultur med fagdidaktikk 2, 24/25
  • MGUEN501, Engelsk 3, emne 1 - Undervising og læring i engelsk, 24/25
  • MGUEN550, Engelsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
  • PPUA305, Leiing av læreprosessar - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit individ- og gruppeperspektiv, 24/25
  • PPUA306, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 24/25

Publikasjonar

  • Teaching Quality in EFL/ESL and Mathematics: Pre-service Teachers’ Video-Stimulated Recall Reflections After Video-Based Rehearsing

    Michel Alexandre Cabot, Gry Anette Tuset (2024)
  • Fostering Vocabulary Acquisition: Student-Teachers’ Perceptions of Rehearsing Dialogic Whole-Class Discussions

    Michel Alexandre Cabot, Jon Brodal (2024)
  • Video-Based Rehearsing of Vocabulary Acquisition-Friendly Whole-Class Talk Instigated by Talk Moves

    Michel Alexandre Cabot, Jon Brodal (2024)
  • Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens

    Hege Myklebust, Sissel Margrethe Høisæter, Aslaug Grov Almås, Michel Alexandre Cabot, Inga Margrethe Fagerbakke, Brita Høyland (2024)
  • Different Feedback Strategies When Using Oral Corrective Feedback: What is Meaningful Feedback?

    Michel Alexandre Cabot (2023)
Vis alle
Laster...