Arbeids- og kompetanseområde
Underviser i- grammatikk
- fonetikk
- didaktikk
- PPU fremmedspråkdidaktikk
Forskar på
- skrivedidaktikk
- feedback
- grammatikk
- IKT
- out-of-school learning vs. in-school learning
- process drama and oracy
Forskargrupper
- ORITE (Oracy in Teacher Education)
- EnA (Evaluation and Assessment)
- TEPEC (Teachers’ Professional Development and Educational Change)
- ReTPro (Rehearsing Teaching Professionally)
- MGBEN301, Engelsk 2, emne 1 - Mangfald i språk, tekst og kultur , 24/25
- MGBEN401, Engelsk 2, emne 2 - Kommunikasjon i språk, litteratur og kultur, 24/25
- MGUEN101, Engelsk 1, emne 1 - Engelsk språk, litteratur og tekstkunnskap med fagdidaktikk 1, 24/25
- MGUEN201, Engelsk 1, emne 2 - Engelsk språk, litteratur og kultur med fagdidaktikk 2, 24/25
- MGUEN501, Engelsk 3, emne 1 - Undervising og læring i engelsk, 24/25
- MGUEN550, Engelsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- PPUA305, Leiing av læreprosessar - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit individ- og gruppeperspektiv, 24/25
- PPUA306, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 24/25
Publikasjonar
-
Teaching Quality in EFL/ESL and Mathematics: Pre-service Teachers’ Video-Stimulated Recall Reflections After Video-Based Rehearsing
-
Fostering Vocabulary Acquisition: Student-Teachers’ Perceptions of Rehearsing Dialogic Whole-Class Discussions
-
Video-Based Rehearsing of Vocabulary Acquisition-Friendly Whole-Class Talk Instigated by Talk Moves
-
Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens
-
Different Feedback Strategies When Using Oral Corrective Feedback: What is Meaningful Feedback?
Laster...