RE6-1000 Reiselivskunnskap
Emneplan for studieåret 2017/2018
Innhald og oppbygging
Emnet er todelt. I første del av emnet skal studentane læra grunnleggande teori og omgrep innanfor reiselivet. Dei skal få ei forståing for reiselivsnæringa, læra om det heilskapelege reiselivsproduktet, ulike reisemønster og formål med reisa. I del to av emnet skal studentane introduserast for aktuell forsking innanfor reiselivsfeltet. Gjennom denne delen av emnet skal studentane få kjennskap til aktuell forskings- og utviklingsarbeid innanfor fagområdet reiseliv. Tema for desse kortare bolkane vil variere noko frå år til år.
Gjennom innlevering av ekskursjonsrapport og mappeevaluering av to tekstar skal studentane tileigne seg kunnskap om korleis dei skal finne, vurdere og nytte fagstoff inn mot gitte problemstillingar.
Læringsutbytte
Etter fullført emne har studenten:
- Kunnskap om reiselivet si historie, tradisjonar, eigenart og plass i samfunnet.
- Kunnskap om utviklingstrekk og trendar i reiselivet
- Kunnskap om det heilskapelege reiselivsproduktet, ulike formål med reisa og ulike reisemønster
- Kjennskap til aktuelt forskings- og utviklingsarbeid innanfor fagområdet naturbasert reiseliv. Aktuelle fagområde (desse vil variere noko frå år til år):
- Kunnskap om utviklingstrekk og trendar i reiselivet
- Kunnskap om det heilskapelege reiselivsproduktet, ulike formål med reisa og ulike reisemønster
- Opplevingsøkonomien og reiselivet sin plass i denne
- Makroøkonomi og korleis reiselivet blir påverka av ulike makroøkonomiske forhold
- Innovasjon i reiselivsnæringa
Etter fullført emne kan studenten:
- Nytte sentrale omgrep og definisjonar innan reiselivsteori
- Nytte fagleg kunnskap og relevante resultat frå forskings- og utviklingsarbeid på teoretiske problemstillingar
Krav til forkunnskapar
Ingen ut over opptakskrav, sjå studieplanen.
Undervisnings- og læringsformer
Førelesingar, gruppearbeid, sjølvstudium, seminar og gjesteførelesingar.
Obligatorisk læringsaktivitet
66% oppmøte på seminar.
Deltaking på ekskursjon og innlevering av ekskursjonsrapport i grupper.
Vurderingsform
Individuell skriftleg skuleeksamen 2 timar. Tel 50%.
Individuell mappe med 2 arbeid frå seminar. Tel 50 %
Bokstavkarakter.
Dersom kandidaten stryk på eksamen må denne takast opp att for å kunne bestå emnet.
Hjelpemiddel ved eksamen
Ingen
Meir om hjelpemiddel