SA514 Samtidshistorie
Emneplan for studieåret 2017/2018
Innhald og oppbygging
Tida etter 1991 har vore dominert av store fortellingar som til dømes globalisering og postmodernitet. Emnet skal gi innsikt i kva som ligg i slike omgrep og diskutere dei med utgangspunkt i konkrete historiske og samtidige hendingar, særleg i Noreg, men også i andre delar av verda.
Læringsutbytte
Etter å ha fullført emnet:
Kunnskap
- kan studenten gjere greie for korleis verda og særleg Noreg utviklar seg etter 1991
- kjenner studenten til metodiske og teoretiske utfordringar knytt til å studere den nære fortida og kunna definere og anvende relevante omgrep innan samtidshistorie
Ferdigheiter
- kan studenten analysere historiske og samtidige kjelder og setje konkrete historiske hendingar i ein større kontekst
- kan studenten forholde seg kritisk til samtidshistoriske kjelder
Generell kompetanse
- kan studenten skrive ein tekst om eit historiefagleg tema etter definerte vitenskaplege kriterium, og basert på dei nyaste fagteoriane og problemstillingane
- kan studenten bruke relevante faglege perspektiv til å forholde seg til aktuelle problemstillinger
- har studenten tileigna seg evna til å få innsikt i dagsaktuelle tema
Krav til forkunnskapar
SA503 og SA504
Undervisnings- og læringsformer
Førelesingar, fordjupingsseminar, skriftleg oppgåve og sjølvstudium. Seminara vert leia av faglærar der studentane skal drøfte sentrale tema frå førelesing. Det er såleis ein føresetnad at studenten er førebudd til seminaret.
Studenten skal skrive ei skriftleg oppgåve som inngår som ein del av sluttvurderinga i emnet. Oppgåva skal kommenterast skriftleg av faglærar undervegs, i tillegg skal studenten leggje fram utkast på seminar for diskusjon mellom studentar og faglærar.
Obligatorisk læringsaktivitet
Ingen
Vurderingsform
Ordinær eksamen
SA514 ME Individuell oppgåve til mappe sensurert med førebels greidd karakter. Munnleg høyring i pensum. Samla karakter.