MGUKØ301 Kroppsøving 2, emne 1 - Kroppsøvingsfaget, danning, kropp og læring
Emneplan for studieåret 2018/2019
Innhald og oppbygging
Emnet tek sikte på at studentane får auka praktisk-pedagogiske kompetanse, og videreutvikla ein sjølvstendig og fagleg refleksjon over undervising og læring i faget.
Emnet er sett saman med bidrag frå ulike område med tanke på å styrke studentane sin faglege og fagdidaktiske forståelse. Sentralt står faglege aspekt som vurdering, fair play, kunnskap om kroppen, trening og kroppsleg læring.
Emneplanen følgjer progresjonen i praksis og i dei fagovergripande temaa slik det går fram av studieprogramplanen og emneplanen for praksis for det aktuelle året.
Læringsutbytte
Ved fullført emne skal studenten ha følgjande totale læringsutbytte:
Kunnskapar
Studenten
- har kunnskap om vurdering og dokumentasjon av læring i kroppsøving
- har kunnskap om omgrepet fair play og respekt for andre i samband med kroppsøving
- har kunnskap om bevegelsesmiljø, trening og treningsprinsipp eigna for elevar
- har kunnskap om kroppen og kroppen i bevegelse, spesielt med tanke på læring av bevegelsesaktivitetar
Ferdigheiter
Studenten
- kan vurdera ulike fagdidaktiske problemstillingar knytt til eigen lærarkompetanse, undervising og læring i kroppsøving
- kan nytte kunnskap i faget med formål å inkludera alle elevane i kroppsøving
- kan vidareutvikle eigne ferdigheiter og kunnskapar innan ulike bevegelsesaktivitetar, og gjera seg nytta av dette i undervisning i kroppsøving
- kan arbeida tverrfagleg med utgangspunkt i kroppsøving
Generell kompetanse
Studenten
- kan arbeida med mangfald og ulikskap i kroppsøving og reflektera over fagets innhald og rolle i ein fleirkulturell skule
Krav til forkunnskapar
Kroppsøving del 1 og del 2 gir grunnlag for den faglege forståinga og eigenutviklinga som dette emnet legg opp til.
Undervisnings- og læringsformer
Studenten møter varierte og yrkesrelevante arbeids- og læringsformer i emnet. Det vil vere førelesingar, praktiske timar, eigenaktivitet og forpliktande samarbeid i ulike gruppestorleikar.
Obligatorisk læringsaktivitet
- 80 % frammøte; 100% på turar/ekskursjonar
- Skriftleg innlevering på bakgrunn av gitt oppgåve.
- Observasjon knytt til føresetnadar hos elevar og tilpassa opplæring
Vurderingsform
Individuell skriftleg skuleeksamen, 5 timar.
Karakterskala A-F, der F er ikkje greidd.
Hjelpemiddel ved eksamen
Ingen
Meir om hjelpemiddel