VPL5-209 Helsefag
Emneplan for studieåret 2018/2019
Innhald og oppbygging
Emnet skal gje studentane kunnskap og ferdigheiter i å yte forsvarleg helsehjelp til menneske i ulike situasjonar. Ferdigheiter i helsefaglege prosedyrar står sentralt. I tillegg får studentane kunnskap om forvaltning av pleie og omsorgstenester i kommunal sektor.
Læringsutbytte
Etter gjennomført emne har/kan kandidaten:
Kunnskap:
- har brei kunnskap om fysiske konsekvensar og endringar knytt til høg alder
- har brei kunnskap om pleie og omsorgsbehov
- har kunnskap om førebygging og behandling av helseproblem
- har kunnskap om, og kan gjere greie for helsefaglege prosedyrar
- har kunnskap om, og kan gjere greie for prinsipp i førstehjelp
- har kunnskap om sentrale lover, reglar og sakshandsaming på helserettens område i kommunal sektor
- kjenner til forsking- og utviklingsarbeid innan helsefaglege emne
Ferdigheiter:
- kan beherske relevant fagleg og praktisk utstyr og tekniske hjelpemiddel
- kan utføre helsefaglege prosedyrer
- Kan anvende fagleg kunnskap til å identifisere, vurdere, grunngje samt dokumentere behov for helsehjelp
Generell kompetanse:
- kan formidle kunnskap om ulike sjukdommar og helseplager og kan vise både munnleg og skrifteleg korleis desse kan forståast og løyast
- kan samarbeide med andre studentar og dele synspunkt, erfaringar og kunnskap frå helsefaglege tema
Krav til forkunnskapar
Alle emne frå første studieår må vere greidde for å kunne framstille seg til eksamen.
Tilrådde forkunnskapar
Ingen.
Undervisnings- og læringsformer
Det vert nytta ulike undervisnings-og læringsformer i emnet: Førelesingar, seminar, arbeid i gruppe, rettleiing, munnleg og skriftleg framstilling, individuelt arbeid, ferdigheitstrening, digitale verktøy.
Obligatorisk læringsaktivitet
- Praktisk test i helsefaglege prosedyrar
- Arbeidskrav i juss
- Deltaking i gruppearbeid
Vurderingsform
Individuell heimeeksamen, omfang 3000 ord. Varigheit: fem dagar.
Bokstavkarakterar.
Dersom kandidaten får karakteren F på heimeeksamen, kan han/ho levere revidert utgåve av same oppgåve ved et nytt eksamensforsøk. Dersom kandidaten får karakteren F ved andre forsøk skal det leverast ei ny oppgåve med ny problemstilling.
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle hjelpemiddel.
Meir om hjelpemiddel