ID3-305 Tilpassa fysisk aktivitet
Emneplan for studieåret 2019/2020
Innhald og oppbygging
Fysisk aktivitet brukt som førebygging og opptrening knytt til bl.a. reumatologi, nevrologi-, muskel og skjelettplager, idrettsskadar og graviditet/barsel. Undervisningsmåtar vil være teoretiske forelesninger, gruppearbeid, praktisk aktivitet og praksis.
Læringsutbytte
Ved fullført emne skal studenten ha følgjande totale læringsutbytte:
Kunnskapar
Studenten
- har brei kunnskap i høve planlegging, organisering, tilrettelegging og rettleiing på ulike dugleiksnivå
- har brei kunnskap om samanhengar mellom fysisk aktivitet, livsstil og helse samt korleis fysisk aktivitet påverkar og kan tilpassast ulike diagnosar
- kjenner til forskings- og utviklingsarbeid innan emnet samt kan oppdatere kunnskapen sin på områda
- har kunnskap om korleis fysisk aktivitet og trening kan brukast som førebygging og opptrening etter skade og sjukdom
Ferdigheiter
Studenten
- syner ferdigheiter i høve til planlegging, organisering, tilrettelegging og rettleiing på ulike dugleiksnivå og for personar med ulik helsetilstand
- kan gjennomføre praktisk arbeid i offentlege og private verksemder
Generell kompetanse
Studenten
- kan utveksle og formidle sentrale tema og problemstillingar innan fagområde idrett, fysisk aktivitet og helse
- kan legge til rette for fysisk aktivitet for personar med behov for tilpassa fysisk aktivitet
- kan planlegge, gjennomføre og evaluere helsefremmande, førebyggande og behandlande fysisk aktivitet
- kan samhandle og kommunisere med kundar, pasientar, brukarar, kollegar og andre aktørar innan fagområdet
Krav til forkunnskapar
Fullført 2. år bachelor Idrett, fysisk aktivitet og helse eller tilsvarande utdanning.
Undervisnings- og læringsformer
Undervisninga vil vere både teoretisk og praktisk. Det vert lagt opp til individuelt arbeid og gruppearbeid i både munnleg og skriftleg form. To veker valfri praksis med praksisrapport.
Obligatorisk læringsaktivitet
Det er obligatorisk frammøte i timar med gjesteforelesarar, gruppeframlegging og i praktiske timar.
To veker valfri praksis, praksisrapport og deltakelse på praksisseminar må vere godkjent for å få gå opp til eksamen.
Vurderingsform
Individuell praktisk-metodisk eksamen.
Gradert karakter (A-F).