BVP5-311 Utvikling av positive læringsmiljø
Emneplan for studieåret 2019/2020
Innhald og oppbygging
Emnet er samansett av faga, pedagogikk og aktivitetsfag. Studenten skal gjennom aktivitetsfaga få kunnskap om korleis aktivitetsfaga digitale verktøy, musikk, idrett- og friluftsliv og kunst & handverk har direkte relevans i barnevernsarbeid. Studentane betaler sjølv eventuelle utlegg til turar, material og liknande i aktivitetsfaga.
Læringsutbytte
Kunnskap:
Studenten...
- har kunnskap om korleis eit vald aktivitetsfag kan brukast i arbeid med utsette barn og unge
- har kunnskap om prinsippa for pedagogisk tilnærming til problematisk åtferd sett i eit relasjonelt perspektiv
- har kunnskap om lovgrunnlaget og prosedyrane for spesialpedagogisk hjelp i skulen
Ferdigheiter:
Studenten...
- kan nytte relasjonelt perspektiv til å analysere ein pedagogisk situasjon og bruke denne som handlingskunnskap i direkte arbeid med barnet og ungdom
- kan bruke aktivitetar som middel i kontaktetablering med ungdom som har sosiale vanskar
Generell kompetanse:
Studenten...
- har kunnskap om korleis legge til rette for aktivitetar for barn og unge og kunne sette aktivitetane inn i ein pedagogisk og miljøterapeutisk samanheng
Krav til forkunnskapar
Alle emna i første og andre studieår må vere greidd før ein kan framstille seg til eksamen
Tilrådde forkunnskapar
Ingen
Undervisnings- og læringsformer
Førelesingar, seminar, praktiske aktivitetar og individuelt studium.
Obligatorisk læringsaktivitet
Deltaking i undervisning, gruppearbeid og ferdigheitstrening i aktivitetsfaga.
Vurderingsform
Sluttvurderinga er todelt.
Del 1. Munnleg eksamen i gruppe. Studentane får 15 minutt til å presentere arbeid med ei oppgåve som handlar om bruk av aktivitetsfag i barnevernfagleg arbeid. Deretter 30 minutt til eksaminasjon. Oppgåva blir utlevert ei veke før eksamensdato.
Tid og stad for eksamen blir gitt i emnet sine sider i Canvas. Vekting 50 %
Del 2. Individuell skriftleg heimeeksamen på 3500 ord +/-10, 7 dagar. Vekting 50 %
Vurderingsutrykk
A-F, der F svarar til ikkje greidd.
Det vert gjeve same karakter til heile gruppa på munnleg eksamen. Begge delar må vere greidd for å få karakter i emnet. Ved ikkje greidd på ein av delane, kan den delen som ikkje er greidd bli tatt som ny eksamen.
Ny eksamen
Føregår som ved ordinær eksamen og heile gruppa ta eksamen om igjen. Ved ny heimeeksamen kan det leverast ein omarbeida versjon av oppgåva.
Hjelpemiddel ved eksamen
Ingen
Meir om hjelpemiddel