ID3-330 Fordjuping fotball 2, trenarrolla og trenarutvikling
Emneplan for studieåret 2019/2020
Innhald og oppbygging
- Trenarutvikling
- Trenaren som koordinator
- Rettleiing av trenar, ved bruk av analyseverktøy
- Fotball som kulturelt fenomen
- Fotball og organisasjonsutvikling
Kurset blir gjennomført i nært samarbeid med Noregs Fotballforbund, NFF Sogn og Fjordane og Sogndal Fotball.
Læringsutbytte
Ved fullført emne skal studenten ha følgjande totale læringsutbytte:
Kunnskapar
Studenten
- har kunnskap om trenarkoordineringsrolla
- har kunnskap om feedback og evaluering av trenarrolla
- har kunnskap om relevante verktøy for kamp- og spelaranalyse
Ferdigheiter
Studenten
- kan reflektere kring utvikling av eigne ferdigheiter som trenar
- veit korleis ein kan jobbe på feltet
Generell kompetanse
Studenten
- kan gjere greie for korleis ein skal ta eigarskap til eigen ferdigheitsutvikling som trenar
- kan gjere greie for fotballen sin rolle i samfunnet
Krav til forkunnskapar
Årsstudium idrett eller anna relevant utdanning. NFF Grasrottrenaren.
Undervisnings- og læringsformer
Førelesing, gruppe, individuelt arbeid og praktisk instruksjon.
Obligatorisk læringsaktivitet
- Minimum 80% oppmøte i undervisninga
- Praktiske instruksjonsoppgåver
- Teoriprøve, to timar, bestått/ikkje bestått
I samband med ekskursjonar må studentar ved HVL vera førebudd på å betale ein eigenandel. Det vert lagt til rette for kompensatorisk arbeidskrav.
Vurderingsform
Individuell, praktisk-metodisk eksamen med gradert karakter (A - F). Tid: 45 minutt.
Hjelpemiddel ved eksamen
Ingen
Meir om hjelpemiddel