RE6-2004 Omdømme & Strategisk kommunikasjon
Emneplan for studieåret 2019/2020
Innhald og oppbygging
Innhold:
- Begrepsavklaringer omdømme, image, identitet
- Bygge og kommunisere omdømme
- Omdømme og Corporate Social Responsibility (CSR)/samfunnsansvar
- Måling av omdømme
- Kommunikasjonsteori
- Kommunikasjonsmodellar og modellar for informasjonsprosessering
- Kommunikasjons-strategi og kommunikasjons-planlegging
Læringsutbytte
Kunnskap
Studenten har
- kunnskap om metodar og modellar for å byggje, kommunisere og måle omdømmeha
- kunnskap om ulike omgrep, verktøy og prosessar for de strategisk kommunikasjonsarbeid
Ferdigheiter
Studenten kan
- utarbeide ein analyse av organisasjonen sitt omdømme
- utarbeide kommunikasjonsstrategi og kommunikasjonsplan basert på strategiske analysemetodar og modellar
Generell kompetanse
Studenten
- kan identifisere og håndtere organisasjonen sine relasjonar på best mogleg måte for å utvikle og ivareta organisasjonen sit omdømme
- har evne å sjå heilskapen i det strategiske arbeidet som kreves for å kunne bygge og opprettholde eit sterkt og varig omdømme.
- forstår at organisasjonens kommunikasjonsarbeid er ei strategisk oppgåve som må plasserast på strategisk leiarnivå.
Tilrådde forkunnskapar
OR6-1005 Strategi; OR6-102 Marknadsføring.
Undervisnings- og læringsformer
Undervisninga vil variere mellom forelesing og oppgåveløysing i grupper.
Obligatorisk læringsaktivitet
Det skal leverast inn eitt obligatorisk arbeidskrav.
Arbeidskravet skal løysast i grupper på tre-til fire personar. Individuell oppgåveløysing må godkjennast av faglærar.
Evaluering: Godkjent/Ikkje godkjent
Arbeidskravet må væra godkjent for at studenten kan meldast opp til eksamen.
Eit arbeidskrav er gyldig dei tre påfølgande semestre.
Vurderingsform
Heimeeksamen i 4 dagar i grupper på inntil fire personar. Individuell oppgåveløysing må godkjennas av faglærer.
Bokstavkarakter A-F
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle hjelpemidler tillatt.
Meir om hjelpemiddel