BARNP1 Praksis - miljøterapeutisk arbeid
Emneplan for studieåret 2020/2021
Innhald og oppbygging
I dette emnet vert studentane presentert for korleis ein arbeider førebyggjande på individ,- gruppe - og samfunnsnivå i barnevernet. Emnet inneheld fire veker rettleia praksis i barnehage eller skule. I praksistida skal studentane gjennomføre eit aktivitetsopplegg saman med barn/ungdom .
Læringsutbytte
Ein student med fullført emne skal ha følgjande totale læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap:
Studenten…
- har kunnskap om førebyggjande arbeid på ulike nivå med utgangspunkt i barnet sitt beste
- har kunnskap om korleis miljøarbeid og miljøterapi kan brukast som arbeidsform i barnehage og skule
Ferdigheit:
Studenten...
- kan gjennomføre aktivitetar med barn og unge slik at det fremjar leik, læring, inkludering, meistring og deltaking
- kan bruke førebyggande og helsefremmande arbeid på arenaer der barn og unge oppheld seg
- kan kommunisere og samarbeide med barn og unge slik at deira rettar til deltaking og medverknad vert ivaretekne
Generell kompetanse:
Studenten...
- kan bruke kunnskap, ferdigheiter og erfaringar til å møte utsatte barn og unge med forståing, empati og anerkjenning i miljøterapeutisk arbeid i barnehage eller skule
Krav til forkunnskapar
Emnet er berre ope for studentar som har fått opptak på Bachelor i barnevern
Tilrådde forkunnskapar
- BBARN110: Barnevernspedagogen sitt fag og yrkesfelt
- BBARN100 Danning og akademisk handverk
- BBARN110: Barnevernet i velferdsstaten
- BBARN120: Barn og unges oppvekst og utvikling
Undervisnings- og læringsformer
Undervising og formar for læring vekslar mellom forelesing, seminar, gruppearbeid og praktiske aktivitetar.
I praksis skal studentane arbeide med skriftlege oppgåver og gjennomføre ein aktivitet med eit born eller gruppe med barn. Studenten skal delta på fastsette veker på tildelt praksisplass, førebuingar, undervisning og seminar på campus.
Obligatorisk læringsaktivitet
Ingen
Vurderingsform
Praksis i fire (4) veker i barnehage eller skule.
Praksis vert vurdert samla etter ei avsluttande vurdering av studenten sin prestasjon i praksisperioden. Inkludert i vurderingsgrunnlaget er praksisvurderinga frå praksisrettleiar, samt følgjande krav:
- Praksisrapport. Omfang 1500 ord (+/- 10 %).
For å få greidd praksis, må studenten nå læringsutbytte og oppfylle krav til 90 % frammøte i praksis, jmf Forskrift om studium og eksamen ved HVL og Retningslinjer for gjennomføring og vurdering av praksisstudier ved FHS
Vurderingsuttrykk
Praksis vert vurdert til greidd / ikkje greidd
Fråvær over 10 % gjer ikkje greidd praksis.
Ny praksis
Når studenten får praksis vurdert til ikkje greidd, må heile praksisperioden takast på nytt. Studenten må i slike tilfelle gjennomføre ny praksisperiode neste gong denne blir arrangert ordinært.
Hjelpemiddel ved eksamen
Ingen
Meir om hjelpemiddel