RE6-2005 Utvikling og leiing av arrangement
Emneplan for studieåret 2020/2021
Innhald og oppbygging
Arrangement er noko som er i vekst og kunnskap om dette samt utvikling og leiing av arrangement er sentralt i reiselivsnæringa i dag. Å kunne utnytte lokale ressursar i produktutvikling på reisemålet og tilby noko unikt vil vere eit viktig konkurransefortrinn i dagens marknad.. Emnet skal gje kunnskap om dei ulike arrangement som gjerne blir referert til som MICEE, dvs. møter, kurs, konferanse, kongressar, incentiv-reiser, utstilling og messer samt arrangement forøvrig.
Ved å ta del i arbeid med arrangement gjennom utplassering i ei veke i ei bedrift eller organisasjon skal studentane tileigne seg kunnskap og erfaring kring drifta av arrangement.
I tillegg skal studentane sjølv også skal utvikle og gjennomføre sitt eige seminar der fokus er produktutvikling og planlegging, marknadsføring og gjennomføring av arrangement. Det å jobbe med eige seminar skal gje innsikt i sentrale utfordringar og mulegheiter med arrangement.
Sentrale tema i emnet er:
- Trendar i marknaden
- Grunnleggjande forståing om kurs, konferanse, kongressar, incentiv-reiser, utstilling og messer og arrangement
- Planlegging, utvikling og marknadsføring av arrangement
- Sosiale, kulturelle, politiske og økonomiske ringverknader av arrangement
- Leiing og drift av arrangement
Læringsutbytte
Etter fullført emne skal studenten:
Kunnskap
- ha kunnskap til omgrepet Micee (meetings, incentives, conferences, events, exhibitions)og definere innhaldet i møter, kongress og konferanse, arrangement, utstilling/messer og incentiv reiser og kva som kjenneteiknar desse
- ha kunnskap kring marknaden for Micee både i eit globalt perspektiv og nasjonalt
Ferdigheiter:
- Kjenne til korleis ein integrerar kurs og konferanse og arrangement i reisemålsplanlegginga og marknadsføring av dette
- Kunne utvikle og leie arrangement som t.d. festivaler med omsyn til sikkerheit, kompetanse, kvalitet og oppleving
- Kunne analysere ringverknader av eit arrangement , både sosiale, politiske, kulturelle og økonomiske.
- Kunne utvikle ein kurs -og konferanse strategi til eit reisemålsselskap, eventbyrå eller liknande
- Kunne leie kurs og konferanse avdelingar, kongressar og arrangement som festivalar og liknande
Generell kompetanse_
- Lære samanhengen mellom berekraftig reiseliv og arrangment
- Kjenne til forsking kring arrangement og ringverknader
- Forstå rolla til arrangement i eit reisemålsperspektiv
- Forstå rolla til arrangement i eit bedriftsperspektiv
Krav til forkunnskapar
Ingen
Tilrådde forkunnskapar
RE6-1000 reiselivskunnskap
Undervisnings- og læringsformer
Førelesingar, gruppeoppgåver og seminar.
Utplassering ei veke (t.d. hjå festivalar eller kurs-konferanse avdelinger i hotell eller kongresssenter) . Vanlegvis i veke 41 men dette kan variere frå semester til semester. Studenten har sjølv ansvar for å finne bedrift/organisasjon til denne utplasseringa.
Utplasseringa skal godkjennast av faglærar.
I tillegg skal alle studentane delta i førebuing og gjennomføring av det årlege reiselivsseminaret ved høgskulen etter nærare avtale med faglærar.
Obligatorisk læringsaktivitet
Det er 2 arbeidskrav i dette emnet som er fordelt slik:
1a) Utplassering i bedrift/organisasjon 1 veke for å jobbe med arrangement.
1b) Individuell rapport frå utplassering.
1c) Munnleg presentasjon av rapport og utplassering i klassen.
2) Deltaking og arbeid med førebuing og gjennomføring av reiselivsseminar ved Hvl. Kvar student skal jobbe minst 20 timar med reiselivsseminaret.
Begge arbeidskrav må vere bestått for å kunne ta eksamen
Vurderingsform
Skriftleg heimeeksamen i gruppe, ei veke; vekta 60%.
Presentasjon av oppgåve; vekta 40%.
Dersom kandidaten får stryk i ein av desse lyt kandidaten ta den aktuelle forma oppatt for å få godkjent emnet.
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle
Meir om hjelpemiddel