SA6-405 Leiing av forbetringsarbeid i grunneiningar
Emneplan for studieåret 2021/2022
Innhald og oppbygging
I dette emnet er hovudfokus planlegging, drift og utvikling av arbeidseiningar i helse- og velferdssektoren. Med utgangspunkt i systemiske og læringsteoretiske perspektiv går emnet inn på konkrete utfordringar studentane kan møte som leiarar. Sentralt står leiar si tilrettelegging for kollektiv problemløysing og kollektivt utviklings- og forbetringsarbeid.
Læringsutbytte
Kunnskap
- Med bakgrunn i sentrale teoriar, modellar og forskingsbasert viten om kvalitetsforbetring skal studenten ha inngåande kunnskap om:
- Teori om læring og kunnskapsutvikling på individ-, gruppe- og organisasjonsplan
- Førekomst og konsekvensar av kvalitetssvikt
- Korleis samfunnet si utvikling, rammevilkår, fagleg utvikling og tilhøve ved tenesta påverkar kvaliteten
- System, metode og verktøy for forbetring av kvalitet
Ferdigheiter:
- Med bakgrunn i sentrale teoriar, modellar og forskingsbasert viten om kvalitetsforbetring skal studenten:
- Kunne bruke læringsteori for å analysere eit kvalitetsforbetringsarbeid
- Kunne bruke relevant kunnskap og avanserte analyseverktøy for å avdekke og forstå kvalitetsproblem i tenesta
- Kunne bruke relevant kunnskap og innøvde ferdigheiter til å planleggje, utføre og evaluere eit forbetringsarbeid
Generell kompetanse
- Kunne bidra til og setje i gang systematisk kvalitetsforbetring i tenesta ved hjelp av tileigna kunnskap og ferdigheter.
- Kunne vidareformidle kunnskapar og ferdigheiter om forbetringsarbeid i eigen organisasjon.
Krav til forkunnskapar
Sjå generelle opptakskrav i studieplanen.
Undervisnings- og læringsformer
Førelesingar og gruppearbeid med case.
Individuell rettleiing i utarbeiding av tekst som handlar om utviklingsprosessar på eigen arbeidsplass.
Obligatorisk læringsaktivitet
Arbeidskrav 2 i studieplan : 4 korte refleksjonsnotat (800 - 1200 ord for kvart notat) utarbeidde mellom samlingane.¤ korte
Vurderingsform
Mappe som inneheld eitt arbeid
Individuell utarbeidd tekst (ca 4000 ord) som handlar om leiing og utviklingsprosessar/forbetringsarbeid på eigen arbeidsplass.
Nærare informasjon om oppgåva vert gitt på samlingane.
Innlevering innan dato som vert gjort kjend av faglærar. Vurdering ut frå gitte kriteriar for oppgåva.
Bokstavkarakter A - F der F er "ikkje greidd".
Ved stryk kan studenten levere ein omarbeidd tekst til ny vurdering i påfølgjande semester.
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle
Meir om hjelpemiddel