KRO803 Læreplananalysar og djupnelæring
Emneplan for studieåret 2022/2023
Innhald og oppbygging
Emnet Læreplananalysar og djupnelæring (KRO803) er dei tredje 15 studiepoenga av Lærarspesialistutdanning i kroppsøving 8.-13. trinn, som tilsaman er 60 studiepoeng.
Emnet er bygd opp av tema med vekt på læreplanar, læreplananalysar, djupnelæring og fagleg kunnskapsbase i arbeidet som lærarspesialist i kroppsøving. Emnet er bygd opp rundt obligatoriske samlingar og nettundervisning med førelesingar, seminar, nettgruppearbeid, studentframlegging, eksemplarisk læringsarbeid, diskusjonsgrupper og individuelt fordjupingsarbeid. Studentane møter varierte og yrkesrelevante arbeids- og læringsformer i emnet, og får fleire framleggings- og innleveringsoppgåver som skal stimulera til studentaktive læringsformer.
Læringsutbytte
Ved fullført emne skal studenten ha følgjande totale læringsutbytte:
Kunnskapar
Studenten
- har kunnskap om djupnelæring i lys av ulike læringsteoretiske ståstader
- har inngåande kunnskap om læreplanutvikling og læreplanar som styringsreiskap
- har kunnskap til å reflektere over kroppsøvingslæraren si formidling av og forståing av skjult kunnskap
- har inngåande kunnskap i kroppsøving om forholdet mellom undervisning, læring og danning
- har kunnskap om ulike digitale verktøy
- har kunnskap om korleis ein kan studera, definera og vurdera bevegelse frå subjektive og objektive perspektiv
- har inngåande kunnskap om ulike former for vurdering i forhold til elevar, lærarar og skule
- har kunnskap om lover og forskrifter som regulerer vurdering i skulen
Ferdigheiter
Studenten
- kan bruke ulike digitale verktøy i undervisning og læring
- kan analysere og forstå bevegelsers variabilitet og bruke pedagogiske teoriar og didaktiske arbeidsformer som er sentrale for undervisnings- og læringsprosessar i kroppsøving
- kan analysere læreplanar som utgangspunkt for planlegging og vurdering
- kan bruke og kritisk reflektere over ulike vurderingsformer i kroppsøving
Generell kompetanse
Studenten
- kan analysere og bruke kunnskap og ferdigheiter om undervisning, læring og danning
- kan kommunisere om fagdidaktisk kunnskap, og kroppsøving i eit danningsperspektiv med spesialistar og med ålmenta
Krav til forkunnskapar
Ingen
Undervisnings- og læringsformer
Emna i Lærarspesialistutdanninga nyttar eit mangfald undervisings- og læringsformer: Forelesingar med diskusjonar (i grupper og på tvers av grupper) på samlingar og på nett; arbeid med oppgåver (individuelt og i gruppe); drøfting av kvarandre sine oppgåver; studentpresentasjonar (munnleg og skriftleg); respons på medstudentar sine faglege bidrag; undervisning av elevar 8.-13. tinn etter oppgitt tema; småskalaforedrag/speedpresentasjon, presentasjon av mindre vitskapelege undersøkingar i frå eigen skule; respons på analyse av data; bidra i profesjonsfellesskap gjennom samarbeid med kollegaer på eigen og andre skular.
Obligatorisk læringsaktivitet
Fem arbeidskrav - eit til kvart tema som mellomliggande arbeid og gruppediskusjonar
Vurderingsform
Individuell skriftleg 5 dagars heimeeksamen.
Karakterskala A-F, der F tilsvarar ikkje bestått
Tid for innlevering av eksamen blir opplyst på Studentweb og digitalt eksamenssystem.
.
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle
Meir om hjelpemiddel