KRO804 Forsking og utviklingsarbeid i kroppsøving
Emneplan for studieåret 2022/2023
Innhald og oppbygging
Emnet Forsking og utviklingsarbeid i kroppsøving (KRO804) er dei fjerde 15 studiepoenga av Lærarspesialistutdanning i kroppsøving 8.-13. trinn, som tilsaman er 60 studiepoeng.
Emnet er bygd opp av tema med vekt på forsking og utviklingsarbeid i bevegelseslæring og utvikling i kroppsøving. Tema som vert teke opp er vitskaplege metodar, ulike forskingsdesign og vurderingsarbeid sett i eit vitskapleg perspektiv. Emnet er bygd opp rundt obligatoriske samlingar og nettundervisning med førelesingar, seminar, nettgruppearbeid, studentframlegging, eksemplarisk læringsarbeid, diskusjonsgrupper og individuelt fordjupingsarbeid. Studentane møter varierte og yrkesrelevante arbeids- og læringsformer i emnet, og får fleire framleggings- og innleveringsoppgåver som skal stimulera til studentaktive læringsformer.
Læringsutbytte
Ved fullført emne skal studenten ha følgjande totale læringsutbytte:
Kunnskapar
Studenten
- har generell kunnskap om kvalitativ og kvantitativ metode i kroppsøvingsforsking
- har inngåande kunnskap i analyse og vurdering av motoriske ferdigheiter og motorisk utvikling på ulike læringsnivå
- har inngående kunnskap om profesjonsutvikling og metodar for styrking av profesjonskunnskap i skolen
Ferdigheiter
Studenten
- kan analysere og kritisk vurdere kollektiv tilnærming til utvikling og forbetring av undervisningspraksis med utgangspunkt i relevante modellar
- kan planlegge og gjennomføre profesjonsutvikling i eige praksisfelt med bruk av relevante forskingsdesign og metodar
Generell kompetanse
Studenten
- kan analysere og bruke relevante design og metodar innan forsking og fagleg utviklingsarbeid på ein sjølvstendig måte
- kan analysere og kritisk vurdere kollektiv tilnærming til utvikling og forbetring av undervisningspraksis
Krav til forkunnskapar
Ingen
Tilrådde forkunnskapar
Ingen
Undervisnings- og læringsformer
Emna i Lærarspesialistutdanninga nyttar eit mangfald undervisnings- og læringsformer: Forelesingar med diskusjonar (i grupper og på tvers av grupper) på samlingar og på nett; arbeid med oppgåver (individuelt og i gruppe); drøfting av kvarandre sine oppgåver; studentpresentasjonar (munnleg og skriftleg); respons på medstudentar sine faglege bidrag; undervisning av elevar 8.-13. tinn etter oppgitt tema; småskalaforedrag/speedpresentasjon, presentasjon av mindre vitskapelege undersøkingar i frå eigen skule; respons på analyse av data; bidra i profesjonsfellesskap gjennom samarbeid med kollegaer på eigen og andre skular.
Obligatorisk læringsaktivitet
Obligatorisk deltaking på samlingar.
Utarbeide plan for utvikling av lærarspesialistrolla og delta i vurdering av andre studentar sine utviklingsplanar.
Studentar på Lærarspesialistutdanninga i kroppsøving som skal søkje opptak til master, deltek aktivt på to webinar i løpet av semesteret som tematiserer utvikling av prosjektskisse for masteroppgåve. Skrive prosjektskisse med frist for innlevering 20. august i påfylgjande studieår.
Vurderingsform
Heimeeksamen, 2 dagar.
Karakterskala A-F, der F svara til ikkje bestått.
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle
Meir om hjelpemiddel