KUN801 Tverrfagleg arbeid i kunstfaga
Emneplan for studieåret 2022/2023
Innhald og oppbygging
I emnet er det overordna målet å gi studentane erfaring med tverrfaglege arbeidsmåtar i faga drama, kunst og handverk og musikk. Gjennom praktisk skapande arbeid, refleksjon og tekstproduksjon vil studentane få kunnskap om korleis dei kan utvikle og gjennomføre samarbeid mellom kunstfaga, både i form av mindre prosjekt i undervisningskvardagen og i samband med større produksjonar. Metodikk og teori knytt til kreative, relasjonelle og estetiske prosessar, samhandling og gruppeleiing vil vera del av emnet. I emnet vil studentane arbeide praktisk med og reflektere over tema som til dømes dramaturgi, scenografi, improvisasjon og komposisjon. Det er eit poeng at studentane skal ha moglegheit for å knytte arbeid i emnet opp mot eigen praksis.
Emnet er nett- og samlingsbasert og rettar seg mot kulturskulelærarar, deltakarar i det frivillige kulturlivet og lærarar i grunnskulen. Innhaldet i emnet er også relevant for tilsette i barnehage.
Læringsutbytte
Kunnskapar Studenten
- har kunnskap om metodar for tverrfagleg arbeid
- har kunnskap om gruppeleiing i kreative prosessar
- har kunnskap om dramaturgi, scenografi, improvisasjon og komposisjon
- har kunnskap om kreative og estetiske læreprosessar
Ferdigheiter Studenten
- kan ivareta og utnytte eige fag sin eigenart i tverrfagleg skapande samarbeid med andre kunstfag
- kan samarbeide med kollegaer og andre fagfolk i tverrfaglege og estetiske prosessar
- kan legge til rette for at elevar og andre deltakarar kan erfare og ta del i estetiske læreprosessar
- kan leie og reflektere over aktivitetar og prosessar i samband med tverrfagleg arbeid
Generell kompetanse Studenten
- skal få erfaring med skapande og kollektivt kreativt arbeid i faga
- kan anvende kunnskapar om kreative prosessar i samband med prosjektarbeid
- kan planlegge, gjennomføre og evaluere tverrfagleg estetisk arbeid
Krav til forkunnskapar
Ingen
Tilrådde forkunnskapar
Utdanning i kunstfag og/eller erfaring med undervisning eller leiing av andre opplæringsaktivitetar i kultur- og kunstfeltet er ønskjeleg.
Undervisnings- og læringsformer
Emnet er organisert som eit samling- og nettbasert studium. Det blir lagt inn to samlingar a to-tre dagar. Arbeidsformene i emnet vil veksle mellom praktisk prosjekt- og gruppearbeid, forelesingar og litteraturstudier
Obligatorisk læringsaktivitet
Godkjent obligatoriske læringsaktivitetar
Presentere erfaringar frå utprøving av didaktiske opplegg i eige eller andre si praksis
Vurderingsform
Mappe
Karakter - Bestått/ikke bestått
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle
Meir om hjelpemiddel