RE6-1001 Grøn destinasjonsutvikling
Emneplan for studieåret 2022/2023
Innhald og oppbygging
Emnet tek føre seg teoriar, teknikkar, prosessverktøy og metodar for å arbeide praktisk med berekraftig destinasjonsutvikling og heilskapleg reiselivsplanlegging. Emnet tek bl.a. føre seg overordna planlegging og utvikling i reiselivet, og kunnskap om og styringssystem og reiselivsorganisering for handtering av økonomiske, fysiske, miljømessige og kulturelle utfordringar knytt til reiselivsutvikling.
Emnet tek føre seg eit heilskapleg, berekraftig perspektiv på områdenivå (region/reisemål) og korleis lage ein reiselivsplan , prosessen kring det og kva interessentar som bør vere med.
Fylgjande tema er sentrale i emnet:
- destinasjonsutvikling - metodar, analysar, verktøy og prosess
- reiselivsplanlegging- og utvikling (globalt/internasjonalt-, nasjonalt-, regionalt-, og lokalt nivå)
- marknadsføring av reisemål, både nasjonalt og internasjonalt
- innføring i prosjektutvikling, prosjekt- og prosesstyring i reiselivet (prosjektleiing)(PLP-metoden)
- organisering av reiselivet ¿ ulike nivå og funksjonar
- berekraftig reiselivsutvikling ¿ innhald og prinsipp. Ulike prinsipp og mål for berekraft
- miljømessige, sosiokulturelle, kulturelle og samfunnsmessige verknader av reiselivet
Læringsutbytte
Etter fullført emne vil:
Kunnskapar:
- studenten vite korleis og kvifor ein bør utvikle eit berekraftig destinasjon etter ein heilskapleg plan
- studenten ha kunnskap kring destinasjonars livssyklus
- studenten sjå utfordringar knytt til berekraftig destinasjonsutvikling og reiselivsplanlegging , både på bedriftsnivå men og på reisemålsnivå.
Ferdigheiter:
- studenten nytte prosessverktøy og metodar for oppstart, organisering og gjennomføring av berekraftige destinasjons- og reiselivsplanprosessar/-prosjekt
- studenten nytte undersøkings- og analyseverktøy for evaluering av reisemål
- studenten kunne nytte metodar og verktøy for implementering og gjennomføring av utviklingstiltak som produktutvikling/næringsutvikling på ulike reisemålsnivå
- studenten kunne nytte verktøy og metodar for å kunne setje i gong og arbeide med heilskapleg reisemålsutvikling av destinasjonar, kommunar og regionar til ein reiselivsplan.
Generell kompetanse
- studenten skal kunne starte og fullføre ein planprosess for reisemål.
- studenten skal kunne utvikle eit reisemål etter berekraftige prinsipp.
-
Krav til forkunnskapar
RE6-1000 Reiselivskunnskap
Tilrådde forkunnskapar
RE6-1000 Reiselivskunnskap
Undervisnings- og læringsformer
Førelesingar, gruppearbeid, sjølvsstudium, seminar, gjesteførlesingar og øvingsoppgåver.
Obligatorisk læringsaktivitet
Inntil 3 arbeidskrav.
Eit arbeidskrav er gyldig for alltid
Vurderingsform
Heimeksamen, ei veke (7 døgn) i gruppe på 2 - 4 personer - vekting 100%
Bokstavkarakter.
Alle hjelpemiddel tillatt
Hjelpemiddel ved eksamen
Alt tillatt
Meir om hjelpemiddel