RE6-2004 Omdømme & Strategisk kommunikasjon
Emneplan for studieåret 2022/2023
Innhald og oppbygging
Innhold:
- Begrepsavklaringer omdømme, image, identitet
- Bygge og kommunisere omdømme
- Omdømme & Bærekraft, samfunnsansvar/ Corporate Social Responsibility (CSR)
- Måling av omdømme
- Kriser og omdømme
- Kommunikasjons-strategi og strategisk kommunikasjons-planlegging
- Kommunisere organisasjonens samfunnsansvar/Corporate Social Responsibility (CSR)
- Krisekommunikasjon
- Intern kommunikasjon
Læringsutbytte
Kunnskap
Studenten har
- kunnskap om metoder og modeller for å analysere, bygge og måle organisasjonens omdømme
- kunnskap om ulike omgrep, verktøy og prosesser for strategisk kommunikasjonsarbeid
Ferdigheiter
Studenten kan
- utarbeide ein analyse av organisasjonen sitt omdømme
- utarbeide kommunikasjonsstrategi og kommunikasjonsplan basert på strategiske analysemetodar og modellar
Generell kompetanse
Studenten
- kan identifisere og håndtere organisasjonen sine relasjonar på best mogleg måte for å utvikle og ivareta organisasjonen sitt omdømme
- har evne å sjå heilskapen i det strategiske arbeidet som kreves for å kunne bygge og opprettholde eit sterkt og varig omdømme.
- forstår at organisasjonens kommunikasjonsarbeid er ei strategisk oppgåve som inkluderar samtlege av organisasjonen sine interessentar, interne og eksterne.
Krav til forkunnskapar
OR6-1005 Strategi
Tilrådde forkunnskapar
BØA116 Marknadsføring
Undervisnings- og læringsformer
Undervisninga vil variere mellom forelesing og oppgåveløysing i grupper.
Obligatorisk læringsaktivitet
Det skal leverast inn eitt obligatorisk arbeidskrav.
Arbeidskravet skal løysast i grupper. Individuell oppgåveløysing må godkjennast av faglærar.
Evaluering: Godkjent/Ikkje godkjent
Arbeidskravet må væra godkjent for at studenten kan meldast opp til eksamen.
Vurderingsform
Heimeeksamen i 4 dagar i grupper. Individuell oppgåveløysing må godkjennas av faglærer.
Bokstavkarakter A-F
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle hjelpemidler tillatt.
Meir om hjelpemiddel