Hopp til innhald

MS1-325 Samhandling, tenesteutvikling og innovasjon

Emneplan for studieåret 2024/2025

Innhald og oppbygging

Emnet tar for seg ulike perspektiv på samhandling, tenesteutvikling og innovasjon. Emnet belyser korleis organisatoriske forhold og strukturer i velferdssamfunnet påverkar samhandling, tenesteutvikling og innovasjon. I innovasjons- og samskapingsprosessar vil tverrprofesjonalitetet og endringsleiing stå sentralt, og følgeleg vil emne fokusere på korleis ulike aktørar samproduserer kunnskap og tenester. Videre fokuserer emnet på etikk i innovasjons- og samskapingsprosessar der ulike interessentar inngår. Emnet vektlegg aktivt deltaking frå studentane der dei utviklar sjølvstendig evne til å analysere, identifisere og sette i verk tiltak for å utvikle, innovere og forbetre helse- og sosialtenester.

Læringsutbytte

Ein student med fullført emne skal ha følgjande totale læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskap: Studenten...

  • har inngåande kunnskap om ulike perspektiv på samhandling, tenesteutvikling og innovasjon.
  • har inngåande kunnskap om korleis organisatoriske og strukturelle forhold påvirker samhandling, tenesteutvikling og innovasjon.
  • har avansert kunnskap om korleis maktforhold på ulike nivå påvirker samhandling, tenesteutvikling og innovasjon.
  • har avansert kunnskap om endringsledelse og fasilitering av samskapingsprosessar.

Ferdigheiter: Studenten...

  • kan kritiske vurdere behov for innovasjon og tenesteutvikling, skissere og sette i verk relevante tiltak.
  • kan analysere og kritisk reflektere over aktuelle etiske problemstillinger i samskapingsprosessar der ulike interessenter inngår.
  • kan bruke kunnskapar om fleirfagleg samarbeid på tvers av fag- og tenestegrenser for å betre tenestene og sette i verk innovasjon.

Generell kompetanse: Studenten...

  • kan bidra til nytenking rundt samskaping og samproduksjon i helse- og sosialtenesta for å oppnå reell deltaking.
  • kan analysere behovet for å sette i verk innovasjon og forbedring av tenester på individ og systemnivå.
  • kan sette i verk forbetringsarbeid og innovasjon i helse- og sosialtenesten,

Krav til forkunnskapar

Ingen

Undervisnings- og læringsformer

Emnet er nettbasert.

Førelesningar, sjølvstudium, gruppearbeid, framlegg og diskusjon

Obligatorisk læringsaktivitet

Følgjande obligatorisk læringsaktivitet må være godkjend før studentane kan fremstille seg til eksamen:

  1. Prosjektskisse på ca. 2 sider, gruppearbeid og tilbakemelding på hverandres arbeid
  2. Gruppearbeid og gruppefremlegg gjennomført
  3. Individuelt framlegg og medstudentrespons gjennomført

Vurderingsform

Oppgåve Individuell oppgåve med eit omfang av 3500 ord +/- 10%.

Vurderingsuttrykk Gradert karakterskala A til F, der A til E er beståtte karakterar og F er ikkje bestått.

Ny eksamen Ved ikkje bestått eksamen, skal studentane levere ein omarbeidd versjon av oppgåva til ny eksamen.

Hjelpemiddel ved eksamen

Alle hjelpemidler er tillatt

Meir om hjelpemiddel