MGUKH502 Kunst og handverk 3, emne 2 - Vitskapsteori, metode og kunstfagdidaktiske prosessar
Emneplan for studieåret 2020/2021
Innhald og oppbygging
Emnet skal gje studentane eit utvida vitskapsteoretisk og metodisk grunnlag for å jobbe med fagdidaktiske problemstillingar i kunst og handverk. I arbeidet med emnet skal studentane få innsikt i vitskapsteoretiske posisjonar og ulike strategiar og metodar relatert til faget.
Læringsutbytte
Kunnskap
Studenten
- har solid kunnskap om vitskapelege tradisjonar, teoriar og metodar i faget og faget sin eigenart som forskingsområde
- kan identifisere relevante problemområder, avgrense faglege problemstillingar og grunngje val av teori
- har avansert kunnskap om forskingsmetodiske, -etiske og estetiske sider ved forskingsprosessen
- har praktisk og teoretisk kunnskap om fasane i FoU-prosjekt
Ferdigheter
Studenten
- kan kritisk velje ut, nytte og drøfte vitskapsteori og metode som er relevant for faget, og jobbe fram eit avgrensa problemområde
- kan kritisk reflektere over ulike posisjonar i vitskapsteori og forskingsmetode og nytte det til å plassere eige FoU-arbeid i fagfeltet
- kritisk vurdere ulike kjelder i ein forskingsprosess og i litteraturgjennomgang
Generell kompetanse
Studenten
- kan kommunisere på eit analytisk og kritisk nivå ved hjelp av faget sine omgrep og uttrykksformer.
- kan tolke og kritisk vurdere forsking, og implementere denne i undervisnings- og utviklingsarbeid
Krav til forkunnskapar
Ingen
Tilrådde forkunnskapar
Kunst og handverk (60 stp.) i frå Syklus 1 eller tilsvarande.
Undervisnings- og læringsformer
Verkstadarbeid, førelesingar, litteraturstudie, forskingsarbeid, prosjekt, seminar og kollokviegrupper.
Obligatorisk læringsaktivitet
- Eit arbeidskrav knytt til forskningsetikk
- Det vil vere krav om frammøte knytt til obligatoriske læringsaktivitetar
- Deltaking på seminar med tekst
- Framlegg om strategi for eiga masteroppgåve
Arbeidskrava må være gjennomført til fastsette fristar og godkjend før ein kan avlegge eksamen.
Godkjente arbeidskrav er gyldig i to semestre etter godkjenning.
Vurderingsform
Vurderingsmappe.
Karakterskala A-F, der F svarar til ikkje bestått.
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle
Meir om hjelpemiddel