Hopp til innhald

INTP515 Kvalitet, fagleiing og organisering i utøvande intensivsjukepleie

Emneplan for studieåret 2024/2025

Innhald og oppbygging

Emnet omhandlar utvikling av kompetanse til sjølvstendig ansvar for kvaliteten i omsorga for intensivpasientar og pårørande. Integrering av pasienten sin tryggleik og velvære er vektlagt. Emnet er bygd opp rundt klinisk fagleiing, fagutvikling og forsking og bidrar til omstillingsdyktige fagutøvarar for framtida. Kjennskap til systemnivå og organisasjon er sentralt i emnet.

Læringsutbytte

Ein student med fullført emne skal ha følgjande totale læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskap:

Studenten…

• har inngåande kunnskapar om systematisk kvalitetsarbeid for å betre helsetenesta og føresetnader for vellukka endringsprosessar

• har inngåande kunnskap om leiing, organisering og endringsprosessar av tverrprofesjonelle tenester som er relevant for intensivsjukepleie

Ferdigheiter:

Studenten…

• kan analysere og vurdere tilgjengelege ressursar og prioritere tiltak for å optimalisere kvaliteten i pasientbehandlinga og drift av intensivavdelinga

• kan anvende kunnskapar og ferdigheiter til kritisk refleksjon for å søke, vurdere og anvende ny kunnskap

• kan bruke digital kompetanse, bidra i utviklinga av og bruke eigna teknologi på individ- og systemnivå

Generell kompetanse:

Studenten…

• kan analysere faglege problemstillingar og ta ei aktiv rolle i diskusjon om utvikling av profesjonen sin plass i helsetenesta

• kan bidra til nytenking og innovasjonsprosessar for å betre tenestetilbodet generelt og sjukepleietilbodet spesielt

• kan anvende kunnskapar og ferdigheiter for å kunne leie, koordinere og samhandle tverrprofesjonelt i behandlinga av intensivpasienten

• kan anvende kunnskapar og ferdigheiter for å ha handlingsberedskap og handlingskompetanse i akutte og kritiske situasjoner

• kan sjølvstendig utøve intensivsjukepleie til intensivpasientar og deira pårørande i komplekse situasjonar

Krav til forkunnskapar

Bestått emne:

INT510. Intensivsjukepleie som fag og profesjon,

INT511. Akutt og/ eller kritisk sjukdom, fysiologi, patofysiologi i intensivsjukepleia,

INT512. Klinisk observasjons-, vurderings-, avgjerds- og handlingskompetanse i intensivsjukepleia

INTP513. Pasientsikkerheit, teknologi og digital kompetanse i utøvande intensivsjukepleie.

og

INTP514. Samhandling og kommunikasjon i utøvande intensivsjukepleie

Tilrådde forkunnskapar

Bestått emne

MAMET1ABIO-1 Vitenskapsteori, etikk og metode

Undervisnings- og læringsformer

Praksisstudium med vekt på kvalitet, fagleiing og organisering av utøvande intensivsjukepleie. Dagleg rettleiing frå intensivsjukepleiar som i hovudregel bør ha rettleiarkompetanse. Ein av dei vitskapleg tilsette innan intensivjukepleie bistår i pedagogiske spørsmål inkludert planlegging av læringsaktivitetar, rettleiingsmetodikk og evaluering.

• Klinikksamlingar

,• Simulering.

• Sjølvstudium

• Ei teoriveke knytt til problemstillinga for masteroppgåva, med utgangspunkt i tema med relevans for litteraturgrunnlaget for kvalitet og organisering i utøvande intensivsjukepleie.

Obligatorisk læringsaktivitet

Følgande obligatoriske læringsaktivitetar må vere godkjende for at studenten kan framstille seg til eksamen:

1. Ein oppstartsamtale om læringsutbytte, ei midtvurdering og ei sluttvurdering.

2. Framlegg på klinikksamlingar

3 .Deltaking på simulering

4 . Deltakelse på samling der studenten presenterer og opponerer på tema med relevans for litteraturgrunnlaget for kvalitet og organisering i utøvande intensivsjukepleie

Vurderingsform

Vurderingsuttrykk:

Praksis vert vurdert til bestått/ikkje bestått

Ved ikkje bestått praksis, må heile emnet gjennomførast på nytt ved neste ordinære emnestart

Hjelpemiddel ved eksamen

Alle

Meir om hjelpemiddel