Studieplan - Masterstudium IKT i læring
Hausten 2018
Dette er et profesjonsbasert, høgare grads studium, med basis i lærarutdanninga og eit fagmiljø med over 20 års erfaring med utvikling, utprøving og forsking innan IKT og læring.
Tittelen på studietilbodet, IKT i læring, indikerer at det er bruk, integrering og utnytting av IKT i læringssamanheng som er det sentrale målet for studiet.Studiet har og som mål å gi vitskapelig grunnlag for forsking og utvikling innan IKT i læring, og kvalifisera for opptak til et dr.gradsstudium.
Læringsutbytte
Studenten skal ha (kunnskaper):
- inngående kunnskap om og innsikt i sentrale pedagogiske spørsmål som gir perspektiv på bruk av digitale verktøy
- praktisk og teoretisk kunnskap om fasene i et forskningsprosjekt
Etter fullført studium skal studenten kunne (ferdigheter):
- analysere og vurdere digitale læringsressurser til bruk i barnehage og skole
- formulere forskningsspørsmål og relatere disse til aktuelle forskningsmetoder
- analysere og reflektere kritisk over digitale verktøy sin plass i undervisning og opplæring
- gjennomføre et selvstendig, avgrenset forsknings- eller utviklingsprosjekt under veiledning og i tråd med gjeldende forskningsetiske normer
Fullført studium vil kvalifisere til bl.a. (generell kompetanse):
- endringskompetanse for arbeid med digitale verktøy
- teoretisk og praktisk erfaring med både forskning og utviklingsarbeid
Innhald
Arbeidsformer
Førelesningar, seminar, nettbaserte ressursar