RETELL: Researching Teacher Education, Language and Literature
Forskargruppa Researching Teacher Education, Language and Literature (RETELL) held til ved engelskseksjonen ved Høgskulen på Vestlandet, campus Bergen.
Hovudmålet til forskargruppa er å undersøkje problemstillingar innanfor engelsklærarutdanning og engelsk språk og litteratur.
Medlemmane av gruppa forskar på tema som lese- og skrivekompetanse, digitale læringsverktøy, tradisjonelle og nye literacies, og litteratur for born og ungdom. Eit anna tema er kva slags påverknad utdanning har på praksisen hos grunnskulelærarar og grunnskulelærarstudentar.
Forskinga til RETELL-gruppa fokuserer såleis ikkje berre på å utvikle kunnskap som gjev innsikt i engelsk språk, litteratur og språklæring, men også på å betre profesjonspraksisen til grunnskulelærarar og grunnskulelærarstudentar i Noreg.
Forskargruppeleiar
Pågåande forskingsprosjekt
- From reading thrill to writing skill: The effect of extensive reading on writing skills in EFL
- Corpus-based research on young learner writing
- Mobilising and Transforming Teacher Education Pedagogies
- Bergen / York Reading Research Group (BYRRG)
- Feedback on writing in the English classroom: in-service teachers’ beliefs and practices
- Implementing formative assessment through digital portfolios
Meir informasjon om forskingsgruppa i databasen Cristin:
Medlemmar
- Alexander Bygnes
- Anne Sætersdal Myklestad
- Brianne Rae Jaquette
- Christine Erna Elisabeth Möller-Omrani
- Dania Jovanna Bonness
- Heidi Støa
- Jena Lee Habegger-Conti
- Jean Sebastien Seriot
- Kaja Haugen
- Kristian Andersen Rusten
- Mari Skjerdal Lysne
- Martha Thunes
- Martin Padget
- Matthew Scott Landers
- Miroslaw Grzegorz Wiacek
- Monika Bader
- Mostafa Zare
- Nafeesa Tarajee Nichols
- Sarah Hoem Iversen
- Simon Borg
- Stephanie Hazel Grønstad Wold
- Zoltan Varga