RE6-2003 Temabasert reiseliv
Emneplan for studieåret 2017/2018
Innhald og oppbygging
Dei reisande får stadig høgare krav til reisemål og opplevingar og motiv og behov endrar seg i ein sterk internasjonal konkurranse. Dei ønskjer autentiske opplevingar og emnet tek føre seg korleis ein som reiselivsleverandør kan møta desse krava. Vidare skal emnet gje basiskunnskap om- og grunnleggjande oversyn over ressursgrunnlaget for ulike typar temabasert reiseliv. Kurset skal vidare gje studentane innsikt i sentrale problemstillingar knytt til utvikling av ulike temaprodukt m.a. med fokus på miljømedvit og berekraft.
Sentrale tema i emnet er:
¿ grunnleggjande forståing om temaomgrepet med vekt på å presentere nisjar
Opplevingsteori
- Kunne utvikle opplevingar
- Forstå kompleksiteten i temabasert reiseliv. Helseturisme, transportturisme, gardsturisme, mat & vin, urban turisme, fornøyelsepakar, festivalar, mm.
- Naturarv ¿ og kulturarven vår som utgangspunkt for produktutvikling
- Studentane får høve til å velje eit tema å fordjupe seg i gjennom arbeid med oppgåve
Læringsutbytte
Etter fullført emne kan/har studenten:
- Kjennskap til mangfaldet av tema- og nisjebasert reiseliv, slik som helseturisme, transportturisme, matturisme, fornøyelseparkar, "man¿made tourist attractions", festivalar, kulturarv, naturarv.
- Kjennskap til temabasert reiseliv i eit globalt perspektiv og fokus på trendar i dag.
- Analysere og kjenne til produkta i temabasert reiseliv og etterspurnaden i marknaden
- Definere og lære omgrepa produktutvikling med temabasert reiseliv som utgangspunkt
- Kjennskap til omgrepet oppleving og generell teori innan opplevingar
- Kunnskap om korleis einn lagar ei tematisert oppleving
- Lært samanhengen mellom temabasert reiseliv og berekraftig reiseliv og utvikle turistprodukt etter desse prinsippa
- Lære samanhengen mellom kunder, tilsette og sjølve opplevinga
Krav til forkunnskapar
Innføring i RE6-1000 Reiselivskunnskap
Undervisnings- og læringsformer
Førelesingar, gruppeoppgåver og ekskursjon
Obligatorisk læringsaktivitet
Det skal presenterast/leggjast fram ei gruppeoppgåve (inntil fire personar i gruppa).
Vurderingsform
Skriftleg heimeeksamen ei veke i gruppe, vekting 60%.
Munnleg presentasjon av oppgåve individuelt, vekting 40%.