VPL5-209 Helsefag
Emneplan for studieåret 2017/2018
Innhald og oppbygging
Emnet skal gje studentane kunnskap og ferdigheiter i å yte forsvarleg helsehjelp til menneske i ulike situasjonar. Ferdigheiter i helsefaglege prosedyrar står sentralt. I tillegg får studentane kunnskap om forvaltning av pleie og omsorgstenester i kommunal sektor.
Læringsutbytte
Etter gjennomført emne har/kan kandidaten:
Kunnskap:
- har brei kunnskap om fysiske konsekvensar og endringar knytt til høg alder
- har brei kunnskap om pleie og omsorgsbehov
- har kunnskap om førebygging og behandling av helseproblem
- har kunnskap om, og kan gjere greie for helsefaglege prosedyrar
- har kunnskap om, og kan gjere greie for prinsipp i førstehjelp
- har kunnskap om sentrale lover, reglar og sakshandsaming på helserettens område i kommunal sektor
- kjenner til forsking- og utviklingsarbeid innan helsefaglege emne
Ferdigheiter:
- kan beherske relevant fagleg og praktisk utstyr og tekniske hjelpemiddel
- Kan anvende fagleg kunnskap til å identifisere, vurdere, grunngje samt dokumentere behov for helsehjelp
Generell kompetanse:
- kan formidle kunnskap om ulike sjukdommar og helseplager og kan vise både munnleg og skrifteleg korleis desse kan forståast og løyast
- kan samarbeide med andre studentar og dele synspunkt, erfaringar og kunnskap frå helsefaglege tema
Krav til forkunnskapar
Alle emne frå første studieår må vere greidde for å kunne framstille seg til eksamen.
Undervisnings- og læringsformer
Det vert nytta ulike undervisnings-og læringsformer i emnet: Førelesingar, seminar, arbeid i gruppe, rettleiing, munnleg og skriftleg framstilling, individuelt arbeid, ferdigheitstrening, digitale verktøy.
Obligatorisk læringsaktivitet
- Kartlegge og legge til rette for forbetring av helseproblem. Skrifteleg oppgåve, 2000 ord.
- Praktisk test i helsefaglege prosedyrar
- Arbeidskrav i juss
Vurderingsform
Individuell heimeeksamen. Varigheit: ei veke.
Bokstavkarakterar