BSV5-301 Tverrprofesjonell samarbeidslæring i praksis for barnevern, sosialt arbeid og vernepleie
Emneplan for studieåret 2018/2019
Innhald og oppbygging
Tverrprofesjonell samarbeidslæring (TPS) inneber at studentar skal arbeide tverrprofesjonelt med mål om forbetring av kvalitet i tenestane. Gruppene er tverrprofesjonelt samansett med inntil 6 studentar i kvar gruppe. Høgskulen har ansvar for å inngå avtalar med ulike oppdragsgjevarar. Emnet er på 10 veker, inkludert førebuing og eksamen. I undervisninga vektlegges innføring i prosjektarbeid, tverrprofesjonell samarbeidslæring og organisasjonsteori. Prosjektarbeidet skal utgjere 30 timar kvar veke, i tillegg har studentane ein studiedag i veka. Studentane skal utarbeida ein skriftleg prosjektrapport som er grunnlaget for munnleg eksamen. Det vert gitt tilbod om rettleiing på prosjektrapporten.
Læringsutbytte
Etter gjennomført emne har/kan kandidaten:
Kunnskap:
- kunnskap om grunnlaget til tverrprofesjonell samarbeidslæring (TPS)
- kunnskap om ulike profesjonar si rolle tverrprofesjonell samarbeidslæring
- kunnskap om forbetring av tenester i samarbeid med oppdragsgjevar, og kunne gjennomføre eit forbetringsarbeid i praksisfeltet
- kunnskap kva som kjenneteiknar formelle organisasjonar med særleg vekt på organisasjonar der ulike profesjonar arbeider saman.
Ferdigheiter:
- nytte prosjektarbeid som ein metode til å forbetre tenester, i samarbeid med andre profesjonar
- vidareutvikle sin kompetanse i samhandling
Generell kompetanse:
- planlegge og gjennomføre eit prosjekt som strekkjer seg over tid som deltakar i ei gruppe i samarbeid med oppdragsgjevar frå praksisfeltet
Krav til forkunnskapar
Alle emne frå første og andre studieår må vere greidd og ein må ha opparbeid seg eksamensrett i emnet BVP5-311 Utvikling av positive læringsmiljø for barnevernstudentane, SOS5-309 Sosialt arbeid - samansette livsproblem for sosionomstudentane og VPL5-307 Kvalitet og forbetringsarbeid for vernepleiestudentane.
Tilrådde forkunnskapar
Ingen
Undervisnings- og læringsformer
Førpraksisseminar, prosjektarbeid, rettleiing, skriftlege og munnlege presentasjonar.
Obligatorisk læringsaktivitet
- Obligatorisk deltaking på førpraksisseminar og i alle deler av prosjektarbeidet
- Skriftleg gruppeoppgåve: kontrakt for prosjektarbeidet
- Innlevering av gruppelogg kvar veke
- Studentane stadfestar kvarandre si deltaking i arbeidet
- Individuell skriftleg oppgåve på 1000 ord +/- 10%
VURDERING UNDERVEGS - TVIL OM GODKJENNING
Studenten skal vise respekt for normer og reglar i arbeidslivet og opptre i samsvar med desse. Studenten har krav på vurdering undervegs i praksisstudiane, og skal halvveges eller seinast 3 veker før avslutta praksisperiode få skriftleg melding dersom det oppstår tvil om godkjenning.
Om studenten i slutten av praksisperioden viser handling/åtferd som openbert ikkje gjev grunnlag for å bestå praksis, kan studenten likevel få karakteren ikkje greidd sjølv om tidlegare melding om tvil ikkje er gjeve.
Alle arbeidskrav må vere greidd for å kunne framstille seg til eksamen. Arbeidskrava er gyldige i påfølgande 3 semester.
Vurderingsform
Individuell munnleg eksamen med bokstavkarakter. Prosjektrapporten dannar grunnlag for eksamen. Ved karakteren F må studenten gå opp til ny individuell munnleg eksamen.
Hjelpemiddel ved eksamen
Lovlege hjelpemiddel på eksamen:
- prosjektrapport.