BVP5-311 Utvikling av positive læringsmiljø
Emneplan for studieåret 2018/2019
Innhald og oppbygging
Emnet er samansett av faga, pedagogikk og aktivitetsfag. Studenten skal gjennom aktivitetsfaga få kunnskap om korleis aktivitetsfaga digitale verktøy, musikk, idrett- og friluftsliv og kunst & handverk har direkte relevans i barnevernsarbeid. Studentane betaler sjølv eventuelle utlegg til turar, material og liknande i aktivitetsfaga.
Læringsutbytte
Etter gjennomført emne har/kan kandidaten:
Kunnskap
- kunnskap om prinsippa for pedagogisk tilnærming til problematisk åtferd sett i eit relasjonelt perspektiv
- kunnskap om lovgrunnlaget og prosedyrane for spesialpedagogisk hjelp i skulen
Ferdigheiter:
- kunne nytte relasjonelt perspektiv til å analysere ein pedagogisk situasjon og bruke denne som handlingskunnskap i direkte arbeid med barnet og ungdom
- kunne bruke aktivitetar som middel i kontaktetablering med ungdom som har sosiale vanskar
Generell kompetanse:
- kunnskap om korleis legge til rette for aktivitetar for barn og unge og kunne sette aktivitetane inn i ein pedagogisk og miljøterapeutisk samanheng
Krav til forkunnskapar
Alle emna i første og andre studieår må vere greidd før ein kan framstille seg til eksamen
Tilrådde forkunnskapar
Ingen
Undervisnings- og læringsformer
Førelesingar, seminar, praktiske aktivitetar og individuelt studium.
Obligatorisk læringsaktivitet
Deltaking i undervisning, gruppearbeid og ferdigheitstrening i aktivitetsfaga.
Vurderingsform
Sluttvurderinga er todelt.
Del 1. Praktisk-munnleg framføring i gruppe. Vekting 50 %
Del 2. Individuell skriftleg heimeeksamen. Vekting 50 %
Bokstavkarakterar
Ved ny eksamen på grunn av stryk skal den delen av eksamen som er vurdert til stryk takast opp att.
Dersom gruppa stryk på del 1, må gruppa ta eksamen om igjen. Gruppa får felles karakter.
Dersom kandidaten får karakter F på del 2, kan han/ho levere revidert utgave av same opggåve ved eit nytt eksamensforsøk. Dersom kandidaten får karakter F ved andre forsøk skal det leverast ei ny oppgåve med ny problemstilling.
Hjelpemiddel ved eksamen
Ingen
Meir om hjelpemiddel