ID3-322 Forskingsmetode og bacheloroppgåve i friluftsliv
Emneplan for studieåret 2018/2019
Innhald og oppbygging
Emnet inneheld vitskapsteori, forskingsmetode og oppgåveskriving. Emnet startar med å gi studenten ei innføring i prosessen bak eit vitskapeleg arbeid, før studenten sjølv skal gjennomføre ein forskningsprosess og utarbeide ein skriftleg rapport. Studenten har krav på rettleiing i prosessen.
Læringsutbytte
Etter avslutta bacheloroppgåve skal studenten ha følgjande totale læringsutbytte:
Kunnskapar
Studenten
- har kunnskap om forskingstradisjonar og datainnsamlingsmetodar
- har kunnskap om metodar for å gjennomføre systematisk og målretta forskingsrelatert arbeid
- kan kritisk vurdere vitskapelig litteratur som er relevant for ei problemstilling
Ferdigheiter
Studenten
- kan gjennomføre systematisk og målretta forskingsrelatert arbeid
- kan gjera litteratursøk og kritisk vurdere vitskapleg litteratur som er relevant for ei problemstilling
- kan behandle, analysere og tolke data
Generell kompetanse
Studenten
- kan gjennomføre ein forskingsprosess og utarbeide ein skriftleg rapport
Krav til forkunnskapar
90 sp frå bachelor idrett, fysisk aktivitet og helse, bachelor idrett og kroppsøving, bacheor friluftsliv eller tilsvarande.
Undervisnings- og læringsformer
Forelesingar, gruppearbeid og individuelt arbeid. Bacheloroppgåve der primært to studentar arbeider saman.
Biblioteket underviser i søking i fagretta databasar og kritisk bruk av kjelder.
Obligatorisk læringsaktivitet
Innlevering og godkjenning av prosjektskisse, innlevering av skriftleg metodearbeid, presentere og delta på Work in Progress (WIP)-seminar
Vurderingsform
Skriftleg bacheloroppgåve i friluftsliv, gradert karakter (A - F)
Studentar som får karakteren F eller ikkje greidd på bacheloroppgåva, kan levera revidert versjon av same oppgåva ved eitt nytt eksamensforsøk. Dersom studenten får karakteren F/ikkje greidd også på andre forsøk, må det leverast heilt nytt eksamenssvar med ny problemstilling. Nytt svar og ny problemstilling gjeld også for studentar som vil forbetre sin karakter.