Hopp til innhald

GK304 Fleirkulturell prosjektpraksis

Emneplan for studieåret 2018/2019

Innhald og oppbygging

Fleirkulturell prosjektpraksis har hovudfokus på 3 månader med praksis og prosjektarbeid i anten Zambia eller Madagaskar.

  • Praksis/arbeid innenfor et felt som er relevant for studentane si profesjon/ bachelorutdanning
  • Datainnsamling og prosjektarbeid. Tema for prosjektet skal godkjennes av rettleiar
  • Individuell refleksjon, analyse og rapport skriving
  • Samfunnsvitskapeleg metode og kritisk tenkning er sentrale arbeidsmåtar

Læringsutbytte

Ved fullført emne skal studenten ha følgjande læringsutbytte:

Kunnskapar

Studenten

  • kunnskap om samfunnsvitskapelege metoder/feltarbeid i ein ny kulturell kontekst

Ferdigheiter

Studenten

  • bruke eigen profesjonskompetanse/fagkompetanse i ein ny kulturell kontekst gjennom respekt og toleranse for mennesker frå andre kulturar
  • samhandle og kommunisere verbalt og nonverbalt med mennesker frå ulike kulturer
  • anvende samfunnsvitskaplege metodar og skrive ei praksisnær prosjektoppgåve

 

Generell kompetanse

Studenten

  • overføre til norske forhold fag/profesjonskompetanse erfart i afrikansk kontekst
  • reflektere kritisk over eigen kulturell ståstad i møte med andre og utvide eigen forståingshorisont i møte med andre mennesker

Krav til forkunnskapar

60 studiepoeng høgare utdanning og opptak på Global kulturkunnskap

Undervisnings- og læringsformer

Undervisninga er knytt til praksis i ein annen kultur, diskusjonar med medstudentar under opphold i utlandet og samarbeid med medstudenter og rettleiarar. Sjølvstendig arbeid i praksis, med datainnsamlinga og prosjektrapportskriving krev sjølvdisiplin og tilpassingsevne i ein ny kultur.

Obligatorisk læringsaktivitet

Studentane må aktivt delta på introduksjonsprogram. Obligatorisk deltaking på seminar og rettleiing. Gjennomført og godkjent praksis (inkludert før- og etterarbeid). Innsamling av data til prosjekt.

Vurderingsform

Individuell prosjektrapport. Ca 8000 ord. Bokstavkarakter A-F

Hjelpemiddel ved eksamen

Ingen

Meir om hjelpemiddel