Hopp til innhald

SA6-405 Leiing av forbetringsarbeid i grunneiningar

Emneplan for studieåret 2019/2020

Innhald og oppbygging

I dette emnet er hovudfokus planlegging, drift og utvikling av mindre arbeidseiningar i helse- og velferdssektoren. Med utgangspunkt i systemiske og læringsteoretiske perspektiv går emnet inn på konkrete utfordringar studentane kan møte som einingsleiarar. Sentralt står leiar si tilrettelegging for kollektiv problemløysing og kollektivt utviklings- og forbetringsarbeid. IKT som kunnskapssystem for leiarar.

Læringsutbytte

Kunnskap

 

Med bakgrunn i sentrale teoriar, modellar og forskingsbasert viten om kvalitetsforbetring skal studenten ha kunnskap om:

 

  • Grunnleggande teori om læring og kunnskapsutvikling på individ-, gruppe- og organisasjonsplan
  • Førekomst og konsekvensar av kvalitetssvikt.
  • Korleis samfunnet si utvikling, rammevilkår, faglig utvikling og tilhøve ved tenesta påverkar kvaliteten.
  • System, metodar og verktøy for forbetring av kvalitet.

 

Ferdigheit

 

  • Kunne bruke læringsteori for å analysere eit kvalitetsforbetringsarbeid
  • Kunne bruke relevant kunnskap for å avdekke og forstå kvalitetsproblem i tenesta.
  • Kunne bruke relevant kunnskap og innøvde ferdigheter til å planlegge, utføre og evaluere eit kvalitetsforbetringsarbeid.

 

Generell kompetanse

  • Kunne bidra til systematisk kvalitetsforbetring i tenesta ved hjelp av tileigna kunnskap og ferdigheter.

Krav til forkunnskapar

Sjå generelle opptakskrav i studieplanen.

Undervisnings- og læringsformer

Førelesingar og gruppearbeid med case.

Individuell rettleiing i utarbeiding av eit dokument som handlar om utviklingsprosessar på eigen arbeidsplass.

Obligatorisk læringsaktivitet

Arbeidskrav 2 i studieplan : 4 korte refleksjonsnotat, 1 - 3 sider (400 - 1200 ord) per notat utarbeidde mellom samlingane.

Eit arbeidskrav er gyldig i dei fire påfølgjande semester. Ut over dette må studenten søkje spesielt om godkjenning.

Vurderingsform

Mappe som inneheld eitt arbeid

Individuell utarbeidd tekst som handlar om leiing og utviklingsprosessar/forbetringsarbeid på eigen arbeidsplass.

Nærare informasjon om oppgåva vert gitt på samlingane. Om lag 10 sider (ca. 4000 ord).  Innlevering innan dato som vert gjort kjend av faglærar. Vurdering ut frå gitte kriteriar for oppgåva.

 

Bokstavkarakter A-F.

 

Ved stryk kan studenten levere ein omarbeidd tekst.

Hjelpemiddel ved eksamen

Alle

Meir om hjelpemiddel