Hopp til innhald

GK305 Fleirkulturell praksis

Emneplan for studieåret 2019/2020

Innhald og oppbygging

Fleirkulturell praksis har hovudfokus på praksis og prosjektarbeid i Zambia, men alternativ praksis i Sør-Afrika kan og være aktuelt.

  • Praksis/arbeid på eit felt som er relevant for studentane sin profesjon
  • Datainnsamling og prosjektarbeid. Tema for prosjektet skal godkjennast av rettleiar
  • Individuell refleksjon, analyse og rapportskriving
  • Samfunnsvitskapleg metode og kritisk tenking er sentrale arbeidsmåter

Læringsutbytte

Ved fullført emne skal studenten ha følgjande totale læringsutbytte:

Kunnskapar

Studenten

  • har kunnskap om samfunnsvitskaplege metodar/feltarbeid i ein ny kulturell kontekst
  • kan samle inn og anvende relevant fagleg kunnskap i ulike faglege samanhengar både munnleg og skriftleg

Ferdigheiter

Studenten

  • kan bruke eigen profesjonskompetanse/fagkompetanse i ein ny kulturell kontekst gjennom respekt og toleranse for menneske frå andre kulturar
  • kan samhandle og kommunisere verbalt og nonverbalt med menneske frå ulike kulturar
  • kan anvende samfunnsvitskaplege metodar og skrive ei praksisnær prosjektoppgåve
  • kan samhandle på tvers av ulike profesjonar
  • skal ha innsikt i utøving av sosialt arbeid i ein ny kulturell kontekst

Generell kompetanse

Studenten

  • kan overføre til norske forhold fag/profesjonskompetanse erfart i afrikansk kontekst
  • kan utvide eigen forståingshorisont i møte med andre menneske og reflektere kritisk over eigen kulturell ståstad i møte med andre 

Krav til forkunnskapar

60 studiepoeng høgare utdanning og opptak på Global kulturkunnskap, og vere student på bachelor i barnevernpedagogikk, sosialt arbeid eller vernepleie.

Undervisnings- og læringsformer

Undervisningsformene er knytt til praksis i ein annan kultur, diskusjon med medstudentar under opphald i utlandet og samarbeid med medstudentar og rettleiarar. Sjølvstendig arbeid både i praksis, med datainnsamling og prosjektrapportskriving krev sjølvdisiplin og tilpassingsevne i ein ny kultur.

Obligatorisk læringsaktivitet

  • Studentane må aktivt delta på introduksjonsprogram.
  • Obligatorisk deltaking på seminar og rettleing.
  • Gjennomført og godkjend praksis (inkludert før- og etterarbeid).
  • Innsamling av data til prosjekt.

Vurderingsform

Individuell prosjektrapport. Ca 6000 ord. Bokstavkarakter A-F.

Hjelpemiddel ved eksamen

Ingen

Meir om hjelpemiddel