BØA116 Marknadsføring
Emneplan for studieåret 2020/2021
Innhald og oppbygging
Emnet skal gi studentane forståing for filosofien bak moderne marknadsføring og kjennskap til dei viktigaste verkemidla ein nyttar i marknadsføring. Gjennom teori og praktiske case-oppgåver vert kunnskapen utdjupa og praktisert.
Innhald:
- Marknadsføring som omgrep og fagområde
- Kjøpsåtferd
- Segmentering
- Marknadskommunikasjon
- Produkt og produktutvikling
- Prispolitikk
- Distribusjon
- Marknadsplanlegging
- Marknadsundersøking (metode)
- Juridiske rammevilkår
- Digital marknadsføring
- Bærekraft
- Internasjonal marknadsføring
Læringsutbytte
Kunnskapar
Studenten har:
- brei kunnskap om sentrale tema, teoriar, problemstillingar, prosessar, verktøy og metodar knytt til korleis organisasjonar;
- planlegg, organiserer og kontrollerer sitt marknadstilbod
- analyserer marknaden og forbrukaråtferda
- finn målgrupper og posisjonera seg
- kan tilpasse og nytte ulike konkurranseverkemiddel
- kunnskap om dagsaktuelle og gryande forsking og problemstillingar som er relevante for marknadsføringsfaget
- kunnskap om marknadsføringsfaget sin historie, tradisjonar, eigenart og plass i samfunnet
Ferdigheiter
Studenten kan:
- analysere og drøfte praktiske problemstillingar i lys av teoriar og modellar i marknadsføringslitteraturen og ta grunngjevne val
- kunne finne, vurdere og vise til relevant informasjon og fagstoff og framstille dette i lys av ei problemstilling
- kan beherske faglege verktøy og teknikkar
Generell kompetanse
Studenten:
- har evne til kritisk refleksjon rundt bruk av teoriar og modellar for å meistre utfordringar som marknadsførarar står over for
- kan formidle og drøfte marknadsføringsteori, -modellar og -analysar både skriftleg og munnleg
- kan gjere sjølvstendige refleksjonar kring etiske, miljømessige og juridiske utfordringar knytt til sentrale problemstillingar innanfor marknadsføring
- kjenner til nyskaping og innovasjonsprosessar frå eit marknadsføringsperspektiv
Krav til forkunnskapar
Ingen
Tilrådde forkunnskapar
ingen
Undervisnings- og læringsformer
Førelesingar, sjølvstudium, gruppearbeid, diskusjonar og små case som skal løysast i forelesinga.
Obligatorisk læringsaktivitet
To arbeidskrav, der eitt er ei innleveringsoppgåve og det andre er i form av munnleg presentasjon eller deltaking på ei øving eller gjesteforelesing
Vurderingsform
Individuell digital fleirvalseksamen (skuleeksamen) (tel 33%).
Heimeeksamen over 48 timar i grupper på 3 til 4 personar (tel 67%).
Begge eksamenane må vere bestått for å få fullført emne.
Studentar som stryk til eksamen i ein av delane, går opp att til eksamen i berre denne delen.
Hjelpemiddel ved eksamen
Individuell digital fleirvalseksamen: Ingen
Heimeeksamen: Alle
Meir om hjelpemiddelFagleg overlapping
- ØKB1105 - Marknadsføring - Reduksjon: 7,5 studiepoeng
- EVA-ØKB1105 - Marknadsføring - Reduksjon: 7,5 studiepoeng
- SA063 - Marknadsføring - Reduksjon: 6 studiepoeng
- SA089 - Marknadsføring 1 - Reduksjon: 6 studiepoeng
- ØKB055 - Marketing - Reduksjon: 6 studiepoeng
- ØKB023 - Marknadsføring - Reduksjon: 6 studiepoeng
- ØKB1023 - Marketing - Reduksjon: 7,5 studiepoeng
- ØKB1002 - Marketing - Reduksjon: 7,5 studiepoeng
- ØAO002 - Marknadsføring I - Reduksjon: 7,5 studiepoeng
- LOØØ06 - Markedsføring I - Reduksjon: 6 studiepoeng
- MF6-1000 - Marknadsføring - Reduksjon: 7,5 studiepoeng
- MF6-1001 - Marknadsføring og salg for eiendomsmeglere - Reduksjon: 5,5 studiepoeng
- OR6-102 - Marknadsføring - Reduksjon: 5,5 studiepoeng
- MAR801 - Marknadsføring - Reduksjon: 7,5 studiepoeng
- FØS8107 - Digital marknadsføring - Reduksjon: 7,5 studiepoeng