BØA116 Marknadsføring
Emneplan for studieåret 2021/2022
Innhald og oppbygging
Emnet skal gi studentane brei kunnskap om teoriane, informasjonen og vurderingane som ligg til grunn når organisasjonar utformar sine marknadsstrategiar. Studentane skal lære å analysere marknaden og bruke modellar og verktøy for å planlegge og gjennomføre marknadsføringsaktivitetar. Emnet har som mål å gjere studentane i stand til å beherske faglege verktøy i ein moderne verden og reflektere kritisk rundt dagens og framtidige utfordringar for marknadsførarar.
Læringsutbytte
Kunnskapar
Studenten har:
- brei kunnskap om sentrale tema, teoriar, problemstillingar, prosessar, verktøy og metodar knytt til korleis organisasjonar;
- planlegg, organiserer og kontrollerer sitt marknadstilbod
- analyserer marknaden og forbrukaråtferda
- finn målgrupper og posisjonera seg
- kan tilpasse og nytte ulike konkurranseverkemiddel
- kunnskap om dagsaktuelle og gryande forsking og problemstillingar som er relevante for marknadsføringsfaget
- kunnskap om marknadsføringsfaget sin historie, tradisjonar, eigenart og plass i samfunnet
Ferdigheiter
Studenten kan:
- analysere og drøfte praktiske problemstillingar i lys av teoriar og modellar i marknadsføringslitteraturen og ta grunngjevne val
- kunne finne, vurdere og vise til relevant informasjon og fagstoff og framstille dette i lys av ei problemstilling
- kan beherske faglege verktøy og teknikkar
Generell kompetanse
Studenten:
- har evne til kritisk refleksjon rundt bruk av teoriar og modellar for å meistre utfordringar som marknadsførarar står over for
- kan formidle og drøfte marknadsføringsteori, -modellar og -analysar både skriftleg og munnleg
- kan gjere sjølvstendige refleksjonar kring etiske, miljømessige og juridiske utfordringar knytt til sentrale problemstillingar innanfor marknadsføring
- kjenner til nyskaping og innovasjonsprosessar frå eit marknadsføringsperspektiv
Krav til forkunnskapar
Ingen
Undervisnings- og læringsformer
Førelesingar, sjølvstudium, gruppearbeid, diskusjonar og løysing av caseoppgåver.
Obligatorisk læringsaktivitet
To arbeidskrav, ein fleirvalstest og ei skriftleg innleveringsoppgåve i gruppe.
Vurderingsform
Heimeeksamen over fire dagar i gruppe på 2-3 studentar.
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle
Meir om hjelpemiddelFagleg overlapping
- ØKB1105 - Marknadsføring - Reduksjon: 7,5 studiepoeng
- EVA-ØKB1105 - Marknadsføring - Reduksjon: 7,5 studiepoeng
- SA063 - Marknadsføring - Reduksjon: 6 studiepoeng
- SA089 - Marknadsføring 1 - Reduksjon: 6 studiepoeng
- ØKB055 - Marketing - Reduksjon: 6 studiepoeng
- ØKB023 - Marknadsføring - Reduksjon: 6 studiepoeng
- ØKB1023 - Marketing - Reduksjon: 7,5 studiepoeng
- ØKB1002 - Marketing - Reduksjon: 7,5 studiepoeng
- ØAO002 - Marknadsføring I - Reduksjon: 7,5 studiepoeng
- LOØØ06 - Markedsføring I - Reduksjon: 6 studiepoeng
- MF6-1000 - Marknadsføring - Reduksjon: 7,5 studiepoeng
- MF6-1001 - Marknadsføring og salg for eiendomsmeglere - Reduksjon: 5,5 studiepoeng
- OR6-102 - Marknadsføring - Reduksjon: 5,5 studiepoeng
- MAR801 - Marknadsføring - Reduksjon: 7,5 studiepoeng
- FØS8107 - Digital marknadsføring - Reduksjon: 7,5 studiepoeng