RE6-1005 Innovasjon & Service
Emneplan for studieåret 2025/2026
Innhald og oppbygging
Vertskap er kunsten å få andre til å føle seg velkommen. Dette emnet tek føre seg rolla som vertskap , enten du skal drive ein overnattingsstad, ein kafé eller restaurant, ein attraksjon eller ei opplevingsbedrift, eller andre typar bedrifter.
Emnet tek føre seg omgrepet service, serviceleveransen, «sanningas øyeblikk» og kommunikasjon. Dette skal gje innsikt i moglegheiter og utfordringar i tenestebedrifter og korleis handtere moglege konfliktar. Vidare blir det fokus på servicekvalitet både frå eit kundeperspektiv og eit bedriftsperspektiv.
Å vere vertskap er samhandling mellom vertskap og gjest, og emnet gjev kunnskap i det å vere ein god vert, moglegheiter og utfordringar som vertskap i bedrifter, på destinasjonsnivå samt i krisetider.
I reiselivsnæringa møtes gjester og tilsette frå land i heile verda. Faktorar som kultur og kulturforståing påverkar serviceleveransen og kunnskap kring dette blir ein viktig del.
Ulike undervisningsformer og ulike læringsformer samt bedriftsbesøk.
Emnet skal førebu studentane til praksis i reiselivet og andre fordjupingsemne seinare i studiet.
Læringsutbytte
Kunnskap
Studenten skal
- Ha brei kunnskap om sentrale problemstillingar, tema, teoriar, metodar og verktøy innan service, vertskap og innovasjon.
- Tileigne seg kunnskap om forskings- og utviklingsarbeid innan innovasjon og service, servicekvalitet og generell drift av reiselivsbedrifter.
- Tileigne seg kunnskap om historia, tradisjonar, eigenart og plass i samfunnet til innovasjon og service.
- innan det valte fagområde tileigne seg kunnskapar om sentrale tema, problemstillingar, prosessar, verktøy og metodar i bruk
- Ha kunnskap om internasjonalisering, berekraft, teknologi og innovasjon som drivarar i arbeidet med serviceleiing
Ferdigheiter
Studenten skal kunne
- Bruke fagleg kunnskap kring serviceleiing og innovasjon i røyndomsnære, praktiske problemstillingar og løyse desse på best mogleg måte i ein service- og innovasjonskontekst.
- Reflektere over eigen fagleg gjennomføring og justere denne i høve rettleiing.
- Finne, vurderer og vise til informasjon og fagstoff som tek opp og løyser problemstillingar innan innovasjon og service og generell drift av ei reiselivsbedrift.
- Beherske relevante verktøy, teknologi, teknikkar og uttrykksformer innan innovasjon og service og med eit overordna internasjonalt perspektiv
Generell kompetanse
Studenten skal kunne reflekte over kva som er kundane sine forvetningar til sevice og innovasjon, kva kundane oppfattar som service og kva som er kundetilfredsheit.
Studenten skal kunne reflektere over korleis ein bygger kunderelasjonar og utvikle god servicekultur og gode servicemedarbeidarar, der innovasjon er ein viktig del av heile organisasjonskulturen.
Studenten skal kunne reflektere over maktforholdet mellom kunde og bedrift i høve anmeldelsar og rangeringar i digitale kanaler.
Krav til forkunnskapar
Ingen
Tilrådde forkunnskapar
RE6-1000 Reiselivskunnskap
Undervisnings- og læringsformer
Forelesningar, gruppearbeid, case jobbing, podcast, feltarbeid, bedriftsbesøk, sjølvstendig arbeid, gjesteforelesere
Obligatorisk læringsaktivitet
Inntil tre arbeidskrav
Vurderingsform
Individuell heimeeksamen, 2 dagar
Karakterskala A-F
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle
Meir om hjelpemiddel